U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Koncert zanimljivog i indikativnog naziva En attendant de Walter nouveau (U iščekivanju novog Waltera), održali su sinoć, 15. kolovoza u atriju Kneževa dvora Aapo Häkkinen na kopiji fortepijana Johanna Andreasa Steina, sopranistica Anabela Barić i flautistica Ana Benić. Zvuci muziciranja na posebnom instrumentu, koji se rijetko može čuti i sklad fortepijana, flaute i soprana ispunili su Dvor, programom s djelima Ludwiga van Beethovena, Carla Philippa Emanuela Bacha, Franza Schuberta, Leopolda Koželucha i Jelene Pucić Sorkočević, Dubrovkinje koja se smatra prvom hrvatskom skladateljicom.
Koncertni program izveden je bez pauze uz dugotrajan aplauz festivalske publike, a na poklon ljubiteljima glazbe umjetnici su izveli i ariju Susanna deh vieni, non tardar iz Mozartova Figarova pira.
Prvotna ideja i inspiracija za ovaj program vrijedni je fortepijano Dubrovačkih muzeja nastao u Beču u radionici Gabriela Antona Waltera oko 1790. godine. Tijekom 2005. godine glazbeni mehanizam mu je u potpunosti obnovljen u Oberndorfu kraj Salzburga. U cijelom svijetu očuvano je petnaestak Walterovih fortepiana. Koncert je izveden na kopiji fortepijana Johanna Andreasa Steina iz 1784. koji je izgradio Sentance Sleaford (Velika Britanija, 2000. godine) te renovirao Pooya Radbon (Njemačka, 2017.) a dio je kolekcije povijesnih glazbenih instrumenata Fondacije Makris.
Aapo Häkkinen osim na fortepijanu redovito nastupa i na čembalu, orguljama i klaviru. Predaje na Akademiji Sibelius i na međunarodnim majstorskim tečajevima, a od 2003. djeluje kao umjetnički ravnatelj Helsinškog baroknog orkestra. Odmah nakon stjecanja diplome 1998. osvojio je drugu nagradu i nagradu VRT na Brugesovom natjecanju za čembalo. Dobitnik je posebne nagrade Norddeutscher Rundfunka Musikpreis 1997. za interpretaciju talijanske glazbe.
Anabela Barić studentica je pete godine pjevanja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Giorgia Suriana, a od sezone 2015./2016. članica je vokalnog ansambla Antiphonus pod vodstvom maestra Tomislava Fačinija te redovito nastupa s Hrvatskim baroknim ansamblom i sa Zborom Hrvatske radiotelevizije. U veljači 2016. godine debitirala je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu u ulozi Barbarine u operi Figarov pir W. A. Mozarta. U rujnu 2016. godine nastupila je kao solistica u izvedbi Krunidbene mise W. A. Mozarta s Dubrovačkim simfonijskim orkestrom u Kneževom dvoru u Dubrovniku.
Flautistica Ana Benić na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomirala je 2003. u klasi prof. R. Penezić. Završila je i poslijediplomski studij u The Flute Studio u klasi prof. Trevora Wyea u Velikoj Britaniji. Godine 2011. završava jednogodišnje umjetničko usavršavanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Karoline Šantl-Zupan. Aktivno se bavi solističkim i komornim muziciranjem, i to podjednako na modernoj i baroknoj flauti. Solistica je Hrvatskog baroknog ansambla i jedna od osnivačica komornog ansambla Ars longa. Upravo s HRBA-om je i nastupila na Dubrovačkim ljetnim igrama kad su 2014. godine nagrađeni nagradom Orlando. Od 2007. godine zaposlena je kao solo flautistica orkestra opere HNK-a u Zagrebu.