Razmišljate o otvorenom braku? Evo što takva odluka povlači sa sobom
Brak danas više nije ono što je bio. U povijesnom smislu, bio je to, prije svega, ekonomski aranžman, u okviru kojega su parovi ulazili u cjeloživo...
Istraživanje britanske firme Country House Wedding Venues potvrdilo je ono u što već dugo sumnjamo – potpuno smo postali opsjednuti društvenim mrežama!
Anketiranje provedeno na 10.000 žena koje se spremaju za vjenčanje, a ispostavilo se da je prva stvar koja im je bila na pameti čim ih je partner zaprosio, da to moraju što prije objaviti na Facebooku.
Tako je otkriveno da oko 35 posto parova vijest o zarukama objavi odmah isti dan na svojim Facebook profilima, dok njih 5 posto to učini za manje od sat vremena. Isto to vrijedi i za samo vjenčanje. Oko 50 posto parova istog dana promijeni status veze u „u braku“.
Kada je u pitanju inspiracija za biranje vjenčanice, mlade se obično ugledaju na poznate osobe i njihov izgled na vjenčanju, a i sama organizacija obično podsjeća (ili bi mlada bar tako voljela), na prizore iz holivudske tvornice snova.
Čak jedna petina djevojaka želi da njihova haljina bude što sličnija onoj koju je na vjenčanju nosila njihova najdraža poznata osoba, a baš zbog toga dvije trećine vjenčanja premaši planirani budžet.
Vjenčanica Kate Middleton je jedna od najpopularnijih, a među najdražim bojama je u posljednje vrijeme ružičasta.
Izvor: Cosmopolitan.rs
Foto: mashable