Ovako izgleda anti age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Rox Beauty Battle regionalni projekt u kojem šesnaest influencerica pred publikom od 700 tisuća pratitelja prezentira beauty proizvode i natječe se za zaštitno lice Rox Beauty brenda, polako doseže svoj vrhunac.
Šesnaest djevojaka iz četiri zemlje na društvenim profilima stvaraju kreativni sadržaj kojim se međusobno nadmeću u promociji brendova tvrtke Rox. U protekla dva tjedna djevojke su predstavile nova dva brenda, IPL uređaj Smoothskin, trenutno najprodavaniji IPL uređaj na svijetu te proizvode brenda Stylpro koji su neizostavni dio i podrška vašoj beauty rutini.
Kreativnost i domišljatost šesnaest influenserica ocijenili su pratitelji, a njihov trud nakon odrađenih izazova nagrađen je ROX Beauty iznenađenjem.
Ovaj put to je bio odlazak u Novi Sad gdje su djevojke iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine uz moderatoricu projekta Mirnu Maras posjetile vinariju te vinsku kuću Kovačević, degustirale vina i zabavile se na svečanoj večeri.
Nakon povratka proglašeno je šest finalistica. Tri finalistice – Tina Grabež, Tatjana Bosanac, Sandra Drmač odabrane su temeljem najboljeg engagement ratea, Marija Rosić Piskulić prema glasovima pratitelja i publike, Marina Mamić prema najboljoj prodaji putem promo kodova, a za najkreativniji sadržaj odobrana jeNeru Nikoli.
Šest djevojaka putuje na finalno druženje koje im je pripremila tvrtka Rox, a lokacija je tajna koju otkrivamo uz proglašenje imena pobjednice.
Foto: PR