Skriveno značenje naušnica princeze Catherine pri najnovijem pojavljivanju u javnosti
Princeza Catherine vratila se svojim zaduženjima nakon borbe s tumorom s kojim se morala hrabro suočiti početkom godine. Omiljena britanska princez...
Zaboravite Louis Vuitton, jer vrijeme je za Goyard torbe. Goyard je luksuzni francuski brand kožne galanterije koji je nastao davne 1853. godine što znači kako je godinu dana stariji od, barem u našim krajevima, puno popularnijeg i daleko razvikanijeg Louis Vuittona. No, svoj pravi boom, francuski Goyard doživljava upravo sada, a njihove ručne torbe kao i putni kovčezi postali su apsolutni hit.
Navodno je čak i Karl Lagerfeld, koji se kleo u putne torbe Louis Vuitton, odnedavno osvjedočeni korisnik isključivo Goyard kovčega Chevron uzorka. Taj, Chevron uzorak, svojevrstan je zaštitni znak Goyard torbi, a nastao je od niza povezanih ipsilona. Osim prepoznatljiva uzorka, za prve kovčege bilo je karakteristično da su dodatno oslikani, te personalizirani zahvaljujući aplikacijama loga, boja ili obilježjima kraljevskih obitelji.
Iako su ispočetka bili specijalizirani isključivo za putne kovčege prepoznatljive po iznimnoj kvaliteti, ali i brendirani logom tvrtke (što su prvi učinili!), danas je gotovo nemoguće pronaći ‘celebrity’ osobu koja ne posjeduje barem jedan primjerak njihova najpoznatijeg modela – ručne torbe “Saint Louis”.
Među najvećim ljubiteljicama Goyard torbi s monogramima su Nicky Hilton i Hilary Duff koje posjeduju po nekoliko primjeraka, te u posljednje vrijeme sestre Kim i Kourtney Kardashian. Personalizacija Goyardovih modela i danas je više nego prisutna, pa će svaki kupac na svoj primjerak staviti vlastiti monogram koji se posebno izrađuju u jednoj od tri Goyardove radionice u svijetu – Tokio, Carcassone i San Francisco.
Orignalna “Goyardica” ručno je oslikana, svaka točkica koja tvori ipsilon ručno je otisnuta, pa je tako i svaka torba svojevrstan unikat. Stoga i ne čudi cijena od 1.200 američkih dolara, pa naviše što naravno ovisi o modelu. Kao i svaki puta kada je o luksuznim proizvodima riječ, tržište je preplavljeno lažnjacima, no krivotvorena “Goyardica” nikada nije ručno oslikana, već je uzorak isprintan.
S obzirom na kultni status i brzinu kojom ga je ova IT torba postignula među svjetski poznatim osobama, vjerujemo kako je samo pitanje dana kada će Goyardice preplavit i naše ulice. Pa čak i one krivotvorene.
Izvor: Ljepota.ba