24 dana luksuznih iznenađenja: otvorili smo najljepše adventske kalendare u 2024.
Ove godine poželjet ćete da Božić nikad ne dođe, poručuju iz L’Occitanea, a mi se slažemo s njima nakon što smo zavirili u njihov adventski kalenda...
Prelijepa Tia Mamić zaštitno je lice nove beauty kampanje Salona Franić. Inspirirana ljubavlju i Valentinovom, ova beauty priča donosi pet različitih trendova u hair stylingu i make-upu, koje frizerski stručnjak Zvonimir Franić i make-up artist Karlo Rusan predlažu za Dan zaljubljenih. Kao idealnu osobu za predstavljanje savršene ljubavne beauty priče odabrali su Tiu koja,osim prelijepom kosom i idealnim tenom, očarava energijom sretne i zaljubljene žene.
Tia Mamić već je duže vremena klijentica Salona Franić u kojem se brinu o izgledu i zdravlju njene kose. Odnos frizer-klijent ubrzo je prešao u prijateljstvo i gušt te je Tia postala inspiracija za ovu prelijepu beauty ljubavnu priču. Iako joj je ovo bilo prvo snimanje, Tia je vrlo profesionalno pristupila zadatku, strpljivo pozirajući i mijenjajući look-ove, a rezultat toga su fotografije koje odišu zaljubljenošću i romantikom.
„Volim dolaziti kod Zvonimira na frizuru i šminkanje i uvijek mi je to neko vrijeme za sebe i opuštanje. Ovo snimanje je bilo jedno novo iskustvo za mene i baš sam uživala, bilo je jako opuštajuće i zabavno, a jedan od ovih look-ova ću sigurno izabrati za Valentinovo. Sretna sam i da smo uspjeli uspješno snimiti fotografiju s mojim i Zvonimirovim psićem, koji su se začudo pokazali kao iznimno strpljivi modeli“, kroz smijeh je ispričala Tia Mamić.
Fotografije koje potpisuje Srećko Rundić predstavljaju pet različiti beauty lookova idealnih za Dan zaljubljenih. Prvi look predstavlja veliki volumen lagano valovite kose i make up koji naglasak stavlja na pune trepavice dok su usta vrlo prirodna. Volumenizirana i jače valovita kosa nadopunjena je prelijepim vijencem od crvenih ruža, a uz taj look make up je vrlo prirodan, uz naglasak na trepavice. Treći look predstavlja opuštenu valovitu kosu velikog volumena i velikih valova uz jako naglašene oči i usta rozim, bakrenim i lagano crvenkastim bojama. Wet look u stilu Kim Kardashian apsolutni je hit među današnjim trendsetericama, a donosi toliko obožavan izgled tzv. mokre kose te predivnu tamnu nijansu ruža uz ‘mokri’ look na očima. Posljednji look predstavlja također veliki trend ove sezone, a to je ravna kosa uz make up koji naglašava oči, popularni smokey eyes i usne puderaste boje.
„Kad je prvi puta došla u salon, Tia me oduševila svojim izgledom. Imati klijenticu s tako prirodnom, zdravom i gustom kosom, pravi je užitak. Cijelu priču oko kampanje gradio sam oko nje i jako sam sretan da je pristala biti zaštitno lice. Za takvu divnu kosu nije mi bio problem osmisliti pet različitih frizura, a njezine lijepe crte lica omogućile su Karlu da svaki njegov osmišljeni make-up izvrsno dođe do izražaja. Motiv koji se provlači kroz cijelu kampanju su crvene ruže kao znak Valentinova, ali i iz razloga što Tia strašno voli cvijeće. S obzirom na to da je ova kampanja svojevrsna beauty oda ljubavi, sretan sam što ju prezentira žena koja se nedavno udala, sretna je i zaljubljena i sa svojim će mužem provesti njihovo prvo Valentinovo u braku“, ispričao je Zvonimir Franić, vlasnik Salona Franić.
Predivne beauty fotografije potpisuje Srećko Rundić, kosu Zvonimir Franić za Salon Franić, dok je make-up djelo Karla Rusana za Ruka Beauty.