U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Britanska kozmetika REN Clean skincare, iako već neko vrijeme dostupna na hrvatskom tržištu, u Hotelu Antunović doživjela je svoje prvo javno predstavljanje.
Kroz predstavljanje brenda koji je u kratkom roku svojom filozofijom pridobio mnoge korisnike diljem svijeta, a sve više je prepoznat i od strane hrvatskih ljubitelja čiste, prirodne, te iznimno učinkovite njege kože, vodio nas je gospodin Rui Branco, službeni međunarodni edukator i ambasador brenda.
Brend nastao prije 14 godina, od svojih početaka oduševljava korisnike prirodne kozmetike, što pokazuju čitatelji britanskog InStyle magazina koji REN Morrocan Rosse liniju za njegu tijela već 12 godina zaredom biraju kao ‘best buy’ proizvode u svojim kategorijama.
REN kozmetika prodaje se u više od 35 zemalja svijeta, a jedan od najprodavanijih proizvoda REN Glycolactic Radiance maska se u SAD-u proda jedna svakih 9 sekundi. REN je moderan, visoko učinkovit, profinjen-sofisticiran i u trendu.
REN filozofija Clean Skincare – čiste njege, može se sažeti u 3 riječi: UČINKOVITOST, ČISTOĆA, UŽITAK.
UČINKOVITOST
REN vam pruža revolucionarnu formulaciju proizvoda, s vrhunskim biljnim i mineralnim aktivnim sastojcima, strogo testiranje proizvoda i klinički dokazane rezultate.
ČISTOĆA
REN proizvodi ne sadrže za kožu štetne, neprijateljske, sintetičke sastojke koji su izrok čestih iritacija kože kod upotrebe kozmetičkih proizvoda.
UŽITAK
U REN-u vjeruju da upotreba REN proizvoda za njegu kože može učiniti svijet još ljepšim mjestom za život, a Vi se možemo osjećati ugodnije i ljepše.