Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
U subotu 21. 5. u ECCO trgovini u zagrebačkoj Ilici predstavljena je kolekcija proljeće/ljeto 2016.
ECCO, vodeća tvrtka u svijetu za inovativnu udobnu obuću za muškarce, žene i djecu izgradila je svoj uspjeh na dizajnu i kvaliteti kože te inovativnoj tehnologiji. Uz iznimnu udobnost, visoku kvalitetu materijala i inovativni dizajn, ECCO se nalazi u samom vrhu proizvođača obuće. Ovaj brend nudi odgovore na brojna pitanja, pa čak i ono koje žene muči već dugi niz godina: kako uživati u modi visokih peta, a istovremeno se cijeli dan osjećati udobno u cipelama. Tko ne vjeruje, neka proba! Filozofija je ovog brenda jednostavna, u njezinom središtu je – stopalo. Dok se drugi proizvođači obuće koncentriraju na cipelu, ECCO se koncentrira na stopalo i činjenicu da oblik i izgled trebaju slijediti funkcionalnost.
Sve ove značajke krase i kolekciju proljeće/ljeto 2016. Ispunjena je cvjetnim uzorkom, savršenim nijansama i pastelnim bojama koji osvajaju na prvi pogled. Takav šaroliki asortiman koji kombinira stil i udobnost apsolutno ispunjava očekivanja i najzahtjevnijih.
Bilo je tu i poznatih lica. Uz modne blogerice Milu Puljiz i Barbaru Repe, ECCO kolekciju predstavila je prisutnim novinarima i osobama iz medija glumica Nataša Janjić koja se oduševila ECCO proizvodima.
Kolekcija proljeće/ljeto dostupna je u svim ECCO trgovinama. Modeli cipela, torbi i novčanika pronašli su svoj put u ECCO trgovine s proljetnim bojama i pomno odabranim detaljima.
Potražite ECCO trgovinu u Zagrebu, Rijeci i Splitu i uvjerite se u ECCO kvalitetu.