Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nova kampanja brenda Perleraj dizajnerice Katarine Radnić donosi nam jednu predivnu ljetnu priču – novu kolekciju nakita kreiranu posebno za ljeto, s puno prelijepih detalja i osvježavajućih noviteta. U kampanji je naglasak na opuštenoj atmosferi u predivnoj prirodi, a u središtu cijele priče je žena, smirena, opuštena i pomalo snena, koja uživa u prirodi koja ju umiruje, dok ju nakit koji nosi u tome ne sputava.
Ulogu šumske vile utjelovila je prekrasna Ivana Ergić, čija prirodnost i energija zrače iz fotografija Rajne Raguž. Jednostavna i prozračna, nova Perleraj kolekcija idealna je za ove vruće ljetne dane. Novi modeli savršeno nadopunjavaju svaki ljetni styling, a komadi su toliko prelijepi i lagani da ih nikad nećete poželjeti skinuti sa sebe.
Nova Perleraj kolekcija, uz već poznate invisible lančiće, donosi i mnoge novitete. Dizajnerica Katarina Radnić u asortiman svog brenda uvela je lančiće od srebra s pozlatom te s rosegold pozlatom. Posebno za ljeto novost su privjesci zvjezdice i školjke, a kamenčići su u ovoj kolekciji zastupljeni kao visible verzija invisible lančića, te umjesto na flaksu vise na lančiću.
Materijali od kojih su izrađene narukvice i lančići su poludragi kamenčići u pravim ljetnim bojama kao što su tirkizna, ljubičasta, tamno plava, ciklama, bijela, žuta i narančasta, koje prate narukvice od špaga u istim bojama s ukrasima Seashell, Starfish i Waves, napravljenim od srebra s pozlatom i rosegolda.
„Naglasak ove ljetne kolekcije je na novim materijalima, posebno na srebru s pozlatom i na rosegoldu, kojeg na našem tržištu ima iznimno malo. Ona je i uvod u nadolazeće kolekcije u kojima će upravo ovi materijali biti najviše zastupljeni. Snimanje kampanje prošlo je iznimno zabavno i opušteno. Volim Rajnin stil fotografiranja, a Ivanu smo izabrale zajedno, jer je lijepa i posebna zbog svoje kratke kose, koja ju čini drukčijom od drugih. S njom je bilo divno raditi, jer je tako priroda i neposredna, te zrači opuštenom i pozitivnom energijom koja idealno utjelovljuje ideju mog nakita“, objasnila je Katarina Radnić, dizajnerica brenda Perleraj.
U kampanji je naglasak na atmosferi, opuštenoj u predivnoj prirodi skrivenih parkova između Ilice i Gornjega grada, gdje se nalazi prekrasan napušteni vodoskok. Upravo takva atmosfera idealno opisuje Katarinin #nevertakeoffs koji se odnosi na to da je nakit tako lagan, jednostavan i svakodnevan da ga se ni ne osjeti, pa ga stoga žena ni nema potrebu skidati.
Oblak kao zaštitni znak prisutan je i u ovoj kolekciji da nas podsjeti na lijepe trenutke, da nađemo vremena u danu pogledati u oblake i uživati.