Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Ne pridržavajući se jedne forme te poigravanjem istom iz komada u komad, odmah se primjećuje da kolekciju definira promjenjivost, pa je naziv metamorfoza zapravo njezin karakter.
Komadi su stvoreni pomoću različitih tehnika ručne proizvodnje, koja je s vremenom postala DNK brenda i dizajnera. Naglasak je na teksturama i 3D formama, postizanje drapiranja svilenih tkanina koje se koriste kao takve kada su baza.
Svi komadi u kolekciji izrađeni su ručno, na vrlo zahtjevan način i zahtijevaju visoku preciznost i puno vremena. Komadi poput zlatne haljine sastoje se od milijuna zlatnih perli koje sežu u nekoliko slojeva.
„Moje najveće zadovoljstvo proizlazi iz činjenice da je kolekcija satkana s velikom ljubavi prema modi, a slavi vječnu ljepotu žena u jednom ili drugom obliku, bez obzira na vrstu metamorfoze koju doživljava ženska ljepota. Ona je vječna, bezvremenska i uvijek jednako zanimljiva”, ističe dizajner.
Kampanju je snimio fotograf Armin Colo. Fokus je jednostavno usmjeren na komade, bez nepotrebnih stvari koje inače nadograđuju svaku kampanju i odvlače pozornost od komada.
Kao pozadina poslužila je obala jezera Rama, besplatni svakodnevni život, a kontrast dvaju svjetova, koji u velikoj mjeri daje metamorfozu u predstavljanju.
Make-up potpisuje visažistica Maja Talović, a kosu frizerski studio Ensar Dervišbegović.
Ajla Mutapčić je model koji je kolekciju predstavio na fantastičan način, a posebice je zanimljiv kao novo lice na modnoj sceni.
„Vrlo sam sretan s ovom ekipom. Veliki ljudi, veliki talenti. Ovo je kolekcija koja je stvorena s posebnim potrebama, načinima i zato je važno kako i s.kime je planiram predstaviti. Moj tim napravio je posao sjajno, a to u konačnici potvrđuju fotografije”, dodaje Arnel.