U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Tvrtka Procter&Gamble, u društvu Janice i Marice Kostelić te predstavnice HOO-a, Morane Paliković Gruden, predstavila je projekt „Hvala ti mama“ – sastavni dio globalne P&G-ove kampanje s ciljem poboljšanja života milijuna majki diljem svijeta. P&G će u Hrvatskoj, zajedno s Hrvatskim olimpijskim odborom, u sklopu ove kampanje pokrenuti i program novčane potpore budućim olimpijcima kako bi se sa što manje briga posvetili postizanju sportskih uspjeha i oživljavanju vrijednosti olimpizma.
Procter & Gamble, tvrtka koja stoji iza tržišnih marki kao što su Pampers, Pantene Pro-V, Wella, Always, Ariel i Gillette, prošle je godine u sklopu Olimpijskih igara u Londonu pokrenula provedbu desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom. P&G je partnerstvo potpisao na globalnoj razini, a ono je kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima aktivno i na lokalnim tržištima. U skladu s tim, i ove se godine nastavlja suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom, pa će svi kupci P&G-ovih proizvoda u razdoblju od 1. siječnja do 28. veljače već samim činom kupnje moći izravno dati svoj doprinos dobrotvornom fondu.
“Kao kompanija, P&G djeluje kao ‘Ponosni sponzor majki’ jer iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna mama. U Hrvatskoj, već drugu godinu zaredom provodimo uspješnu suradnju s HOO-om i odvajamo sredstva od prodaje naših proizvoda za potporu sportašima mlađih dobnih kategorija u sklopu razvojnog programa HOO-a. Ove će se godine akcija prikupljanja potpore odvijati od 1. siječnja do 28. veljače. U tom razdoblju kupnjom P&G-ovih proizvoda svi zajedno možemo doprinijeti prikupljanju što većeg iznosa namijenjenog našim sportskim nadama, potencijalnim budućim olimpijcima. Za P&G ovaj projekt ujedinjuje našu misiju unapređivanja kvaliteta ljudskih života i misiju olimpijskog pokreta usmjerenu stvaranju boljeg svijeta putem sporta. Tako da kao tvrtka nastojimo promovirati sport i njegovu bitnu ulogu u razvoju mladih“, istaknula je Antonija Svirčić, Marketing Manager u P&G-u.
Dodatnu vrijednost projektu „Hvala ti mama“ ove godine osigurale su Janica i Marica Kostelić. Kako je biti mama vrhunskih sportaša najbolje je opisala Marica Kostelić: “Najgori strah koji svaka majka može doživjeti je bolest ili ozljeda njezinog djeteta. No, nikada nisam sumnjala u uspjehe svoje djece pa čak i prije nego su postali vrhunski sportaši, jer kada netko nešto radi s ljubavlju i predanošću, nema sumnje u uspjeh. Sretna sam što mogu podijeliti iskustva koja sam stekla tijekom njihovih sportskih uspjeha. Podrška ovom projektu je podrška svim mamama i njihovoj djeci.“
Janica, kao bivša vrhunska sportašica svoja znanja i sportske vrijednosti prenosi na mlađe generacije u sklopu Skijaškog saveza gdje skrbi o razvoju mladih i uspješnih sportaša. „Sve svoje vrhunske sportske rezultate mogu, između ostalog, zahvaliti potpori svojih roditelja. Tata je imao više uloga, ali mama je ta koja se je najviše brinula i bdjela nad nama. Iza svakog sportaša, osim trenera, tu su mame koje „odrade“ jako veliki posao koji se nikada ne vidi, i zato im svi mi trebamo biti zahvalni. Važno je da svi zajedno podržimo P&G-ov projekt „Hvala ti mama“ i kupnjom proizvoda pomognemo mladim sportašima da dobiju priliku ozbiljnije se baviti sportom“, istaknula je Janica Kostelić.
„Projekt ‘Hvala ti mama’ savršeno prati vrijednosti olimpizma, a njegov će se utjecaj odraziti i na sve buduće generacije. Iznimno nam je drago što je P&G prepoznao značaj ulaganja u mlade sportaše. HOO kroz svoje razvojne programe sustavno prati mlade talentirane sportaše, a ulaganjem u njih mi ne ulažemo samo u sport, već pružamo podršku njihovim obiteljima“, istaknula je Morana Paliković Gruden.