Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu od 552.358 kuna. Kampanju Reci DA! zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine. Kupci su kampanju mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja Reci DA! i započela.
„Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni, a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba, te prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne kampanje Reci DA!, a posebno kupcima naših proizvoda koji su prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska“, izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju.
Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici, Lovranu, Sisku i Dubrovniku.
„Nakon dvije godine humanitarne kampanje Reci DA! možemo s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika Reci DA! obitelj. Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu svakodnevicu, i sada možemo istaknuti da smo u tome zaista i uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos jer nam je to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne zajednice u sredinama u kojima smo prisutni“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
Kampanju Reci DA! od samog početka podržava Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva, Mariji Pletikosi uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.
„Humanitarna kampanja Reci DA! jedina je koja je obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je uložen kako bi im se omogućilo ugodnije odrastanje ostat će trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju Reci DA! i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu“, izjavila je državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Marija Pletikosa.
Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje Reci DA! bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog cilja. Na linku pogledajte njihove videoporuke zahvale svim sudionicima humanitarne kampanje Reci DA!