Jeste li znali da je “normalni” tip kože promijenio ime?
Zahvaljujući evoluciji standarda ljepote i težnjama za inkluzivnijom terminologijom, svijet ljepote prigrlio je novi naziv za tip kože koji smo do ...
U doba sve jačeg naglašavanja važnosti feminizma kroz često trivijalne kanale modne industrije, hrvatski brend Guliver isporučuje fenomenalnu jesensku kampanju čiju su fabulu producirale žene fokusirajući se upravo na žene. Jake, neovisne i prije svega nepokolebljive, Anita Dujić i Nataša Janjić ispred fotoobjektiva poznate fotografkinje Karmen Poznić vjerno prenose atmosferiku i stilske odrednice nove Guliver kolekcije koja, kao i protagonistice kampanje, ne podliježe sezonskim modnim diktatima. U seriji vizuala čiju nepretencioznu i jednostavnu scenografiju čine gradske ulice, Nataša i Anita prikazuju suvremenu ženu čiji je determinirani stil jasno prepoznatljiv.
Guliver žena, jednako kao i ambasadorice Nataša Janjić i Anita Dujić, prigrljuje sve fasete svoje osobnosti i stavlja naglasak na individualnost i stil. Upravo zato, u bogatoj kolekciji izuzetno nosivih, kvalitetnih modela svaka žena može pronaći idealan jesenski modni dodatak koji će svojim pomaknutim dizajnom akcentirati stilski različite outfite.
Neopterećena od autoriteta i konzumerizma koji donosi brza moda i kratkoročni trendovi, Guliver kolekcija oslanja se na dizajnerske smjernice po kojima je brend i poznat. Visoko sjajne i polirane kožne plohe naglašene su upotrebom metalik kože čiji tonovi sukladno godišnjem dobu prelaze u tamnije i zrelije nijanse. Robusne i pomalo maskuline linije cipela snažno se oslanjaju na tradicionalne krojeve muških klasika, dok gležnjače uspješno kombiniraju viktorijanske utjecaje s naglašenim dekorativnim detaljima na blok-potpeticama ili ženstvenim vezicama.