Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Za 2015. brend A’marie donosi cijeli niz iznimno nosivih modela s naglaskom na prozračnim haljinama i balonerima od MicroModala koje će žene obožavati nadolazeće sezone. Izbor boja ostaje u okviru bazičnih – bijela i crna te puderasta, nježno zelena i boja vanilije, a kao inspirativan motiv poslužio je najljepši simbol proljeća – cvijet. Dizajnerica ga u svojoj novoj kolekciji implementira na više načina te tako unosi dozu romantike u svoje kreacije.
Svaki komad odjeće besprijekorno je osmišljen i izrađen od ugodnih ekoloških materijala, izdržljivima u smislu nošenja te lakima za održavanje. Pamučnom čipkom implementiranom u dnevne haljine od MicroModala ostvarena je zanimljiva igra romantike i opuštenosti dok se baloneri s lakoćom pretvaraju u večernje kreacije. Posebnost im daju resice, sada već zaštitni znak brenda A’marie, a u obliku ‘statement’ jakni pojavljuje se Alcantara te popularni ‘scuba’ materijal od kojeg su izrađene i suknje. Kada se radi o detaljima, Anamarija Brkić nadovezuje se na svoju prethodnu kolekciju korištenjem rupičastih pamučnih materijala, volana na rubovima i transparentnosti, no donosi i neke nove poput okruglih izreza, svilene mrežice i širokog poruba od neoprena. U ovim modelima svaka će se žena osjećati zavodljivo te istovremeno udobno i nesputano, a svaki pojedini model iznimno je lak za kombiniranje što je već poznata karakteristika Anamarijinog rada.
Kako brend A’marie svake sezone iznenadi i novom suradnjom u slučaju modnih dodataka, ovaj put radi se o jedinstvenom hrvatskom brendu torbi Gooma – torbama u potpunosti izrađenima od gume koje će se svidjeti obožavateljicama upečatljivih modela. Kolekcija sunčanih naočala za proljeće/ljeto 2015. donosi najupečatljivije modele s potpisom hrvatske dizajnerice do sada. Moćni i debeli okviri u zagasitim i zemljanim bojama u kombinaciji s jarkom narančastom i zelenom nameću se kao ljetni modni dodatak snažnog dojma koji odlično parira njezinom dizajnu odjeće.
Kampanja je snimljena u prostoru Et Cetera Lifestyle store-a u zagrebačkoj Novoj vesi, a Anamarija Brkić i ovoga je puta okupila vrhunsku modnu ekipu. Kampanju potpisuje odlična Maja Kljaić, make-up je djelo Sabine Šarić-Novak za Jane Iredale (Dermacare) dok je za styling kose zaslužan Ivica Palinić za CHI (Dermacare). U ulozi modela pojavljuje se Suzana Horvat (Premium Models), a predivnu modnu priču kroz tekst je interpretirala Tina Bačić.