24 dana luksuznih iznenađenja: otvorili smo najljepše adventske kalendare u 2024.
Ove godine poželjet ćete da Božić nikad ne dođe, poručuju iz L’Occitanea, a mi se slažemo s njima nakon što smo zavirili u njihov adventski kalenda...
Razmišljajući o dizajnerima koji su, osim zavidne modne karijere, ostvarili i veliki uspjeh u beauty industriji, preciznije svijetu parfema, među prvima na listi svakako bi se našao američki dizajner Marc Jacobs. On je 2001. sklopio suradnju s Cotyjem, velikim američkim proizvođačem beauty proizvoda, a od tada do danas njegova kolekcija parfema broji čak 67 naziva. Mnoge od njih ste, vjerujemo, imali priliku isprobati, a osim mirisnim notama, vjerojatno su vas osvojili dizajnom bočica i pričom koja ih je pratila.
Dizajner se prošle godine ipak odlučio maknuti od slatkastih mirisa koji su obilježili njegovu “beauty karijeru” i tržištu ponuditi svoj, kako je rekao, prvi zreli miris za žene. Tada je rođen Decadence, parfem koji utjelovljuje seksepil i sofisticiranost, kojem je zaštitno lice u reklamnoj kampanji postala fatalna Adriana Lima.
Već godinu dana kasnije, na sceni se pojavljuje novi miris iz obitelji Decadence, koja će, po svemu sudeći, s vremenom postajati sve bogatija. Divine Decadence na europskom će se tržištu naći u rujnu 2016., a od jučer je dostupan u američkim parfumerijama i robnim kućama. Riječ je o novoj i nježnijoj verziji originalnog Decadence parfema, koja dolazi u sličnoj bočici kao i njegov prethodnik i neodoljivo podsjeća na kožne torbice po kojima je Jacobs također planetarno popularan.
Novi parfem opisuju kao blistavu ekspresiju glamura i luksuza, a s njime djevojka ili žena bira dekadenciju kao stil života, koja nadilazi pitanje dobi ili stila. Ovom zaraznom i senzualnom cvjetnom mirisu ženstvenost daju gardenija, hortenzija i biljka poznata kao kozja krv, a parfem će se u prodaji naći u količini od 50 i 100 mililitara.
IZVOR: Journal.hr