“No buy 2025.” je daleko najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput ogromnih haulova s desetcima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim ...
Ovakvu boju odjeće preferiraju ambiciozni i odlučni ljudi. Radi se o pojedincima koji svoje osjećaje pokušavaju sakriti i djelovati hladno, ali istina je da se lako uzbude i znaju biti emotivni.
Iako toga možda nisu svjesni, ljudi koji najradije biraju crnu podvjesno pokušavaju skrenuti pozornost sa svog izgleda na osobnost jer im je nečija nutrina važnija od vanjskog izgleda.
Modni i psihološki stručnjaci crnu nazivaju ozbiljnom bojom, odrazom prestiža, moći i inteligencije. No, ponekad to može ukazivati i na nedostatak mašte ili čak na duboku tugu i nezadovoljstvo koji se kriju u nekome.
Ova boja simbolizira zemlju, a time daje naslutiti da su ljudi koji je najradije biraju stabilni, pouzdani i jakog karaktera. Žena u smeđoj haljini ili muškarac u smeđoj jakni na druge će ostaviti dojam racionalnih osoba koje krasi dobra inteligencija.
Za ovu boju Lisa Johnson Mandell, novinarka i psihologinja, tvrdi da je najbolji izbor za odlazak na razgovor za posao. Kandidati u plavoj odjeći ostavljaju dojam da su sigurni u sebe te da bi mogli biti pouzdani radnici.
Istraživači sa Sveučilišta British Columbia u Kanadi pozabavili su se ovom temom pa su otkrili kako tamnije nijanse plave djeluju umirujuće te da ljudi uglavnom tu boju povezuju sa inteligencijom, povjerenjem, učinkovitošću, uravnoteženošću te mirnim karakterom.
Plave nijanse odjeće često biraju ljubazni, pristojni, simpatični pa čak i pomalo sramežljivi pojedinci. Psiholozi smatraju da bi mogli biti dobri roditelji i uzorni radnici.
Zelena boja izaziva dobro raspoloženje u ljudima koji takvu odjeću nose, ali i u onima koji to promatraju. Ugodno ju je gledati jer nas podsjeća na prirodu, a to u ljudima potencira stvaranje osjećaja mira i zadovoljstva.
Ljudi koji najradije biraju zelene komade vode aktivan život, vole biti u javnosti među ljudima, biraju ugodna mjesta za život i često su financijski stabilni. Osim toga, slove za brižne i ljubazne ljude koji imaju dobro srce.
Ova boja je u prošlosti simbolizirala plemstvo i više društvo, sofisticiranost, luksuz, bogatstvo. Kroz povijest su samo imućni pojedinci sebi mogli priuštiti ovu boju, a Kleopatra je bila jedna od njih. Navodno je bila “luda” za ljubičastom.
U današnje vrijeme ova se boja povezuje s kreativnošću, umjetnošću pa čak i sa duhovnošću. Stručnjaci za ljudsku psihu kažu kako ovu boju biraju emocionalni pojedinci, pomalo sanjari, strastveni i mistični. S druge strane, znaju biti nepredvidivi pa život s njima nije lak – u isto vrijeme može biti i lijepo i naporno.
Ljudi koji žele privući pažnju na sebe izabrat će crvenu odjeću žarkih nijansi. Crvena boja simbolizira strast i moć, a ljudi koji je nose u očima drugih djeluju energično i uzbudljivo.
Psiholozi čak tvrde da će žena u crvenom muškarcu prije “zapeti za oko” nego neka u drugoj boji odjeće. Za pojedince koji često nose tu boju se smatra da su pametni, ali i pomalo sebični, razdražljivi i skloni ovisnostima.
To je boja koja simbolizira sreću te podsjeća na sunce i smijeh. Neka istraživanja su potvrdila kako žuta povećava proizvodnju serotonina, ubrzava metabolizam i zaslužna je za dobro raspoloženje.
Žutu odjeću biraju aktivni, vedri i kreativni ljudi spremni na avanturu i istraživanje. Ti su pojedinci pomalo sanjarski nastrojeni i ugodni su za druženje.
Ljudi znaju birati bijelu boju kada otvaraju novo poglavlje u životu. To je boja koja simbolizira slobodu, čistoću, nevinost i jednostavnost.
Odjeću bijele boje često biraju pouzdani i optimistični ljudi koji vole slobodu. Radi se o urednim i organiziranim pojedincima koji teže savršenstvu. Radi se o neutralnoj boji koja rijetko kada djeluje odbojno na druge.
Mlađe žene u svijetlim nijansama ružičaste znaju ostavljati dojam kao da vole flertovati dok žene zrelijih godina u nježnim nijansama ove boje mogu djelovati vrlo ženstveno.
Inače, blaga nijansa ove boje smatra se mirnom, toplom i ženstveno te djeluje vrlo umirujuće na one koji ju nose ili gledaju na nekome. Psiholozi kažu da ljudi koji najradije biraju ružičasti su romantični, optimistični i pravedni te jako cijene ljubaznost i udobnost.
To je boja ravnoteže jer nije ni tamna niti svijetla, smatraju modni znalci. Ako netko ima puno komada odjeće sivih nijansi, to može značiti da želi biti nevidljiv, odnosno ne voli se isticati u masi ljudi.
Kako se radi o neutralnih boji, teško je na osnovi nje procijeniti osobnost, no može se naslutiti kako se radi o ljudima koji se vole držati pravila, razumni su i kao što ne vole privlačiti pažnju izgledom, ne vole niti svojim ponašanjem.
Siva boja simbolizira mir i zrelost, a to je možda razlog zašto stariji muškarci i žene rado biraju odjeću sivih nijansi.
Radi se o boji koja oko sebe stvara zabavno, veselo i kreativno ozračje. Ljudi koji najčešće nose odjeću narančaste boje su optimističnog duha, energični i uglavnom dobro raspoloženi.
Uvijek su spremi na promjene, znaju biti ambiciozni, ali i pomalo čudni drugima, kako prenosi Atma.
Foto: Unsplash