Emocionalno nedostupni partneri: Što kad blagdani dodatno naglase problem?
Blagdani, osobito Božić, mahom se percipiraju kao vrijeme ljubavi, obiteljskog okupljanja i zajedništva. I dok mnogi uživaju u svečanoj atmosferi, ...
Ljudi koji redovito rade dokasno manje su produktivni od onih koji napuste ured čim im radni dan završi, prema novom istraživanju Slacka.
Mnogi upadnu u zamku razmišljanja da malo zakasne s poslom i da će to nadoknaditi radom kasnije. Zapravo, oni razmišljaju tako da će dodatni sati rada omogućiti nadoknadu zaostatka, možda čak i potaknuti napredak kako biste sutra bili manje pod stresom.
No ova zamka često vodi u začarani krug. Radite dokasno da biste “nadoknadili nešto”, ali sljedeći dan pojave se novi zadaci. Tako se ciklus nastavlja, a osjećaj da se hrpa obveza nikad ne smanjuje postaje sveprisutan.
Ali nemojte misliti da je rad dokasno čarobni trik za povećanje produktivnosti, kao što se često sugerira. Prema najnovijem istraživanju tvrtke Slack, ulaganje dodatnih sati može zapravo rezultirati manjom produktivnošću.
Postoji jedan ključni korak koji možete poduzeti da biste radili malo bolje: to je prepoznavanje da odgovor za veću produktivnost nije samo duži rad.
Neophodno je uzeti stanke i otići na vrijeme te shvatiti da će obavljanje ovih stvari doista poboljšati vaš posao.
Istraživanje Slacka pokazalo je da izdvajanje vremena za pauze tijekom radnog dana poboljšava produktivnost zaposlenika za 13 %, uz povećanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života, upravljanje stresom i opće zadovoljstvo.
Također je važno razumjeti da se, kad je riječ o vremenu provedenom na poslu, radi o kvaliteti, a ne o kvantiteti. U jednom satu možete obaviti istu količinu posla kao u četiri sata – ako taj sat koristite mudro.
“Mudro” bi moglo značiti raspoređivanje posla za vrijeme kad je vaša energija najveća.
Istraživanje je pokazalo da se većina radnika trudi obaviti mnogo između 15 i 18 sati, blokiranje ometanja poput e-pošte i obavijesti te korištenje tehnika upravljanja vremenom
Također, istraživanje je pokazalo da najproduktivniji ljudi imaju 1,6 puta veću vjerojatnost da će blokirati vrijeme za obavljanje određenih zadataka, 1,7 puta veću vjerojatnost da će provjeravati e-poštu samo u određeno vrijeme i 2,2 puta veću vjerojatnost da će postaviti mjerače vremena za fokusiranje.
Pročitajte: “Laži” koje smijete reći na razgovoru za posao
Foto: Pexels