Barbara Matić: “Svaki dan prilika je da budem bolja nego jučer”
Hrvatska judašica svoje je ime ove godine upisala u povijest domaćeg sporta zahvaljujući zlatnoj medalji na Olimpijskim igrama u Parizu.Ovu će ...
Dok je ljetos bio aktualan Ice Bucket Challenge (Hladni izazov), sada je popularna #SmearForSmear kampanja koja ima za cilj proširiti svijest o raku grlića maternice.
Ako ovih dana na Instagramu naiđete na fotografiju neke poznate dame s razmazanim crvenim ružem na usnama, ne radi se o šali već o novoj kampanji.
Ova kampanja ima za cilj proširiti svijest o raku grlića maternice i da potakne žene širom svijeta da redovno obavljaju Papa-testove.
Kampanju je pokrenula britanska organizacija Jo’s Cervical Cancer Trust, a kako su otkrili njezini čelnici, jako su zadovoljni njezinim širenjem i prvim rezultatima.
Kampanji su se odmah priključile i brojne poznate dame. Među prvima su Rita Ora i Georgia May Jagger, a i ovdje možete nekoga nominirati.
Izvor: superzena.rs
Foto: Instagram