Kopanhagen nudi garanciju kvalitete života onima koji presele u Dansku
To se zove samopouzdanje! Metropolitansko područje Kopenhagena najavilo je kampanju za ‘garanciju kvalitete života’ u koje se mogu učlaniti novopri...
Međunarodni sajam turizma PLACE2GO, najveći turistički sajam u Hrvatskoj, svoje će osmo izdanje po prvi put odraditi sa zemljom partnerom. Ta čast pripala je Makedoniji, destinaciji koja iz godine u godinu privlači sve više putnika iz Hrvatske, što potvrđuje i prošlogodišnji rast broja hrvatskih gostiju od čak 30 posto. PLACE2GO sajam se u sedam godina postojanja etablirao kao platforma koja na vrlo uspješan način povezuje međunarodne turističke subjekte s potencijalnim poslovnim partnerima, tvrtke iz turističkog segmenta sa sadašnjim i budućim putnicima te općenito kao događaj koji na jednom mjestu okuplja velik broj etabliranih putopisaca i utjecajnih osoba iz svijeta putovanja. Sajam je do sada privukao preko 500 izlagača iz 34 zemlje svijeta, a prošlogodišnje izdanje posjetilo je više od 16 tisuća posjetitelja.
Damjana Domanovac, direktorica PLACE2GO sajma istaknula je: „ Znamo da se prvi pamte, pa će tako nama Republika Makedonija ostati u sjećanju kako prva zemlja partner PLACE2GO sajma. A činjenica da je Makedonija upravo naš sajam izabrala kao prvi koji će podržati kao zemlja partner čini nas vrlo ponosnima, ali pred nas stavlja dodatnu odgovornosti da na najbolji mogući način predstavimo tu divnu zemlju.“
Uloga Makedonije kao zemlje partnera na vodećem hrvatskom turističkom sajmu važan je korak u daljnjem intenziviranju gospodarske i turističke suradnje dviju bliskih zemalja. No osim jačanja bilateralnih odnosa Hrvatske i Makedonije, ova suradnja doprinosi još jednom važnom cilju, a to je jačanje klime povezanosti zemalja regije. Tako će veliki broj hrvatskih i regionalnih putnika koji posjete PLACE2GO sajam imati jedinstvenu priliku upoznati se iz prve ruke s prirodnim ljepotama i drugim znamenitostima kojima Makedonija obiluje.
Ljupčo Janevski, direktor Agencije za promociju i podršku turizma Republike Makedonije izjavio je: „Hrvatska i Makedonija tradicionalno dobro surađuju, naročito u turističkom segmentu. Stoga je odluka da postanemo zemlja partner sajmu turizma PLACE2GO logičan nastavak promocije Makedonije kao turističke destinacije na strateški važnom hrvatskom tržištu. Makedonija je zemlja jezera i planina u kojoj se će na svoje doći ljubitelji dobre hrane i vina, ali i okorjeli ovisnici o adrenalinu. Makedonija je puna skrivenih blaga, stoga se veselimo PLAC2GO sajmu kao prilici da se predstavimo velikom broju zaljubljenika u putovanja.
PLACE2GO sajam je mjesto gdje se susreću ponuda i potražnja turističkih destinacija te obuhvaća poslovni i zabavni segment. Posjetitelji imaju priliku upoznati se s brojnim svjetskim destinacijama, ostvariti popuste na putovanja, osvojiti brojne nagrade te iz prve ruke čuti iskustva prekaljenih svjetskih putnika. Sajam traje tri dana, a ove se godine održava od 15. do 17. ožujka u Areni Zagreb. Petak je dan za poslovne posjetitelje u organizaciji agencije za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij. B2B dan započet će službenim otvorenjem sajma, a bit će ispunjen predavanjima i panel raspravama o temama relevantnim za turizam u Hrvatskoj pa i šire. Tijekom petka ulaz će biti omogućen samo akreditiranim poslovnim posjetiteljima, dok je vikend posvećen svim ljubiteljima putovanja. Radno vrijeme sajma je od 10 do 19 sati, a ulaz je slobodan.