Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Za Valentinovo ste, puni entuzijazma, dali istetovirati ime voljenog/voljene, a kada je ljubavni polet splasnuo, shvatili da ostatak života ne želite nositi njegovo/njeno ime na ruci ili na čelu?
Nadamo se kako vaš scenarij nije toliko drastičan, no imate pravo reći: „Više ne želim ovu tetovažu! Koji je sljedeći korak?”
Mladi Kanađanin Alec Falkenhaim, 27-godišnji poslijediplomski student na Odjelu patologije Dalhousie Universityja u Halifaxu, tvrdi kako ne žali ni za jednom svojom tetovažom, no ipak želi omogućiti njihovo uklanjanje onima koji se nalaze u drukčijoj situaciji.
Izrada njegove kreme za potpuno uklanjanje tetovaža u završnoj je fazi. Korištenjem kreme, tetovaže bi na bezbolan način, bez opeklina i ožiljaka, nakon nekog vremena trebale nestati s kože. U usporedbi s laserskim tretmanom kojim se utječe i na stanice kože koje nisu obuhvaćene tetovažom, ova krema je, po svemu sudeći, nekoliko koraka ispred.
Prilikom unošenja tinte u kožu za vrijeme tetoviranja, stanice se ispunjavaju te postaju obojene. Upravo one omogućavaju održavanje tetovaže godinama. Princip Falkenhaimove kreme jest stvaranje novih stanica koje „jedu” stare, te na taj način postupno tjeraju tetovažu van.
Naime, prilikom tetoviranja, kao odgovor organizma stvaraju se bijele krvne stanice, tj. mikrofagi. Njihova osnovna funkcija jest čišćenje organizma od štetnih tvari, pa tako i upijaju tintu kako se ona ne bi proširila na okolno tkivo. Zamjenjivanjem tih makrofaga novima, tetovaža postupno blijedi, a u konačnici i u potpunosti nestaje.
Ovaj mladi Kanađanin već neko vrijeme, u suradnji sa Sveučilišnim istraživačkim odjelom, radi na projektu. Prije toga aktivan je bio i u drugim istraživačkim područjima, od kojih treba izdvojiti istraživanje rada srca. Njegov potencijal prepoznat je već u ranijim fazama projekta, pa su sredstva za njegovo ostvarivanje omogućena kroz Springboard Atlantic and Innovacorp Early Stage Commercalization Fund.
Krema je već testirana na koži svinja, za koju se smatra da je po svojim karakteristikama najbliža ljudskoj. Slijedi testiranje na ljudima, a ako ono dobro prođe, krema bi se vrlo brzo mogla naći na tržištu, a možda čak i na hrvatskom. Cijena tretmana kretala bi se do 3 funte, odnosno oko 30 kuna za 10 centimetara površine kože.
IZVOR: studentski.hr | independent.co.uk