
Kako do idealnog tijela kad si lijenčina?
Prije nekoliko dana Naomi Campbell prošetala je pistom na reviji Dsquared2 na Tjednu mode u Milanu. Nosila je crni kožni bodi-jaknu i kožne čizme d...
Nova kraljica Diora
“Učinite vaše snove stvarnima”, glasi slogan mirisa za koji je Rihanna imenovana novom ambasadoricom.
Rihanna, 36-godišnja pjevačica i poduzetnica, postala je novo lice Diorovog kultnog mirisa J’adore, točnije novog J’adore L’Or, koji je službeno lansiran 1. rujna 2024. Ova objava označava značajni pomak, jer to znači da je lijepa pjevačica zamijenila Charlize Theron, glumicu koja je prethodno predstavljala kultni miris puna dva desetljeća.
Kampanja, koju je režirao Steven Klein, snimljena u pariškoj palači Versailles, prikazuje Rihannu kao božicu ogrnutu zlatom, utjelovljujući bit mirisa. Na videu je prikazana u zapanjujućoj zlatnoj haljini s korzetom koji se savršeno stapa s luksuznom atmosferom palače, simbolizirajući “metamorfozu i krunidbu” i za umjetnicu i za miris.
View this post on Instagram
“Moćna, blistava i nadahnjujuća, Rihanna utjelovljuje trijumfalnu i slobodoumnu J’adore ženstvenost kroz objektiv Stevena Kleina,” glasi Diorov opis videa na YouTubeu. “J’adore i Rihanna, novi zlatni san počinje.”
Rihanna je izrazila svoju duboku povezanost s J’adoreom prisjećajući se kako je njezina majka radila u prodavaonici parfema i donosila kući testere, čineći to važnim dijelom njezina života. Opisala je J’adore kao miris koji osnažuje žene, povećava njihovo samopouzdanje i priziva uspomene. Miris sadrži intenzivne cvjetne note, uključujući cvijet naranče, jasmin i absolute ruže, a osmislio ga je slavni parfumer Francis Kurkdjian.
Foto: Jun Sato/Stringer, Getty Images Entertainment via Getty Images
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.