Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nakon što se 2013. pojavio u reklamnoj kampanji za Diorov parfem, Robert Pattinson pronašao se 2016. u glavnoj ulozi za predjesensku kampanju brenda Dior Homme.
Ovo je prvi put da modna kompanija Dior Homme svoju kampanju za jednu pretkolekciju izdaje u printanom izdanju, a također i da je u svrhu zaštitnog lica angažirano jedno popularno lice iz filmskog svijeta. Za vizuale kampanje zaslužan je Karl Lagerfeld, koji se našao u ulozi fotografa, zbog čega je Pattinson s još većim entuzijazmom prihvatio ovu ulogu kojom utjelovljuje duh Dior Homme muškarca. Kampanja će ugledati svjetlost dana 1. travnja, kada će se, osim online, pojaviti u tiskanim izdanjima brojnih časopisa, izlozima te reklamnim panoima.