RokOtok, Olival i dm drogerie markt u zajedničkoj kampanji upozoravaju na važnost očuvanja biološkog svijeta

by | 4 svibnja, 2020

Neočekivana kriza koja nas je izbacila iz kolotečine možda je nova prilika za sve nas i za naš planet jer svjedoci smo kako se zaustavljanjem života na zapadnoj hemisferi, priroda brzo oporavlja. Upravo razmišljajući što i kako poduzeti u ovoj krizi i u ovim vremenima kojima svjedočimo, najpoznatiji hrvatski proizvođač prirodne kozmetike Olival i najveći drogerijski lanac dm drogerie markt Hrvatska u udruzi RokOtok pronašli su idealnog partnera kako bi zajedničkim projektom upozorili kako je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati je. O ovoj vrlo važnoj temi posljednjih dana govori i veliki broj znanstvenika te smatraju da je utjecaj čovjeka na prirodu i gubitak biološke raznolikosti faktor koji olakšava razvoj novim virusima i bolestima kao što je Covid-19.

U Olivalu se od samih početaka stvaranja originalnih kozmetičkih proizvoda vode idejom bogatstva prirodnih sirovina te ističu važnost očuvanja biljnog svijeta. Poznato je kako u sveukupnoj europskoj flori Hrvatska zauzima visoko treće mjesto prema bogatstvu flore s oko 5000 različitih biljaka, od čega je više od 1000 zaštićenih i strogo zaštićenih vrsta. Tako je naša zemlja samo površinom mala, dok je prirodno iznimno bogata – naš ponos kojeg trebamo brižno čuvati, i mi i naši potomci, jer to nas na kraju svakog dana održava na životu.

Ovu vrlo važnu poruku RokOtok udruga će u svojim aktivnostima na otocima, ali i tijekom cijele godine prenositi djeci i mladima.

„Kako je projekt RokOtok upravo namijenjen da se djecu potakne na igru, sport, istraživanje, učenje i ljubav prema prirodi i ekologiji, u Udruzi smatramo da je ove godine to još potrebniji te se nadamo da ćemo kroz nove igre i zadatke napraviti još bolju priču. Jedna od tih novih priča koju ćemo ispričati, ali i pokazati, upravo je priča o važnosti i veličini hrvatskog biljnog svijeta. Naučit ćemo klince što je smilje i kako izgleda, ali još važnije da ga moramo čuvati. Izuzetno smo sretni u Udruzi što su nas Olival i dm drogerie markt Hrvatska uključili u ovaj projekt i doista se svi zajedno nadamo kako će uz ovu našu inicijativu klinci naučiti paziti i čuvati i najmanju travku oko sebe“ izjavio je o ovom projektu poznati novinar i voditelj Domagoj Jakopović Ribafish, predsjednik RokOtok udruge.

U sklopu ovog hvalevrijednog edukativnog projekta o važnosti zaštite biljnog svijeta, u periodu od 1. svibnja do 30. lipnja 2020. za kupnju bilo kojeg Olival Sun proizvoda u svim dm prodavaonicama u Hrvatskoj, Olival odvaja jednu kunu za udrugu RokOtok. Ova donacija RokOtok udruzi nastavak je društveno odgovornih aktivnost kroz koje Olival izražava zahvalu za povjerenje i podršku hrvatskih korisnika i ljubitelja brenda.

U jeku pandemije koronavirusa idealno je vrijeme da stavimo naglasak na bezuvjetnu podršku jedni drugima. Olival jest hrvatski proizvođač, ono što moramo i trebamo očuvati jest hrvatsko bilje, a RokOtok jest hrvatski projekt koji zna kako svijet ostaje na mladima. Upravo zato, on je posebno fokusiran na prijenos pravih vrijednosti na nove generacije.

Podržite i vi RokOtok udrugu, kupujte i štitite hrvatsko, a pritom i svoju kožu, koja će vam na tome biti itekako zahvalna!

Tagovi: