“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
#magicforwomensday
Međunarodni dan žena proslavili su u našem gradu Zagrebu make-up brendovi essence i CATRICE.
Trg bana Josipa Jelačića jutros je osvanuo u magičnim roza balonima koji su pojedinačno na vrpcama imali zavezane make up proizvode. Svi slučajni prolaznici mogli su uzeti balon i make-up poklon uz tekstualnu poruku podrške.
Slavljenje žena i njihova podrška oduvijek je bilo duboko ugrađeno u DNK make-up brendova essence i CATRICE. Svojim proizvodima i vrijednostima žele slijediti glavni cilj da se svaka osoba na svijetu osjeća ljepšom. Međutim, ova dva brenda ne zalažu se samo za osnaživanje žena, već se brinu i o našem planetu. Stoga su važnost dali razgradivim balonima koji ne zagađuju okoliš.
Sarajevo, Beograd i Skopje također su zablistali u kampanji #magicforwomensday.
U svim životnim nedaćama, borbama, zavrzlamama, usponima i padovima, 8. mart je dan kad će žene same sebe potapšati po ramenu i spoznati put koji su proputovale i koliko snova ispunile, dan kad će si oprostiti i poneku pogrešku i shvatiti koliko su danas mudrije, iskusnije, nježnije, hrabrije…
Zbog toga su make-up brendovi essence i CATRICE odlučili razveseliti žene i sve one koji slave Dan žena i pripremiti im pravu #magicforwomensday.
Foto: PR