Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Osnovna ideja branda „Q/S designed by“ je suradnja sa raznim brand ambasadorima. Prvi brand ambasador je postao međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet pop i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađiva sa mladim urbanim brandom i napravio je dvije kolekcije, za žene i muškarce.
SLUŽBENI AMBASADOR BRANDA SA SVOJOM KOLEKCIJOM: DJ FENOMEN ROBIN SCHULZ
Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat, njemački DJ Robin Schulz je samo u zadnje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br.1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u zadnjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent obarajući međunarodne ljestvice.
Trostruki ECHO pobjednik,koji je surađivao sa glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog branda . U fokusu suradnje sa Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce je dostupna u odabranim s.Oliver trgovinama od ožujka 2017. Prezentirati će 10-15 cool,suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.
INOVATIVNA MEDIJSKA KAMPANJA SA ZVIJEZDOM -ROBINOM SCHULZOM
Suradnja sa Robinom Schulzom popraćena je inovativnom,marketinškom kampanjom.
„Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“-izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje sa Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim medijima. Predstavljanje prve kolekcije biti će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60min. u suradnji sa Warner Music Central Europe. Film će biti emitiran isključivo na društvenim mrežama. Sa 1.5 milijuna pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao štu su Spotify i Shazam.