Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
“HI FRIENDS. HI LOVERS. WE ARE Q/S designed by ,THE NEW URBAN BRAND.”
Naziv je slogana pod kojim će se „Q/S designed by“ predstaviti kao samostalni brend na velikom događanju tijekom Berlin Fashion Weeka. Osnovna ideja brenda „Q/S designed by“ jest suradnja s raznim brend ambasadorima. Prvi brend ambasador postao je međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet popa i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađivat će s mladim urbanim brendom kako bi napravio dvije kolekcije, za žene i za muškarce.
Prije preimenovanja, brend „Q/S designed by“ postojao je pod nazivom s.Oliver DENIM te je pripadao s.Oliver grupaciji. U srpnju će postati samostalni brend unutar s.Oliver grupacije, koju zajedno čine brendovi s.Oliver, Comma, Liebeskind i Triangle.
Prva „Q/S designed by“ kolekcija naći će se u dućanima od srpnja 2016.
Nova Q/S designed by kolekcija moći će se pronaći u dućanima od srpnja 2016.
„Q/S designed by“ kolekcija ima golemi potencijal za rad na tržištu kao samostalni, urbani brend. Njegova samostalnost je strateški korak tvrtke s ciljem dosezanja mladog, urbanog tržišta a time i nove ciljne skupine”, objašnjava Armin Fichtel, CEO s.Oliver grupe. Preimenovanje brenda pratit će i promjena izgleda trgovina. Stari s.Oliver DENIM logo biti će zamijenjen novim logom “Q/S designed by”.
„Vidimo golemi potencijal za rad na našem tržištu za naš novi samostalni brend „Q/S designed by“, dodaje Mathias Eckert, direktor prodaje s.Oliver. Naši maloprodajni partneri reagirali su izuzetno pozitivno na ovu promjenu te podržavaju osamostaljenje brenda.“ Otvorenje prve samostalne trgovine bit će u Meinheimu u Njemačkoj, u rujnu 2016.
Brend „Q/S designed by“ nudi casual&cool odjeću. Jesenska kolekcija bit će fokusirana na džersej, pleteninu i pamučne veste. Kolekcija je nanovo definirana i razvijena. Možemo ju opisati kao jedinstvenu, suvremenu i urbanu. Fokus je na visokoj razini kvalitete, modernom dizajnu, udobnosti i prije svega na jednostavnosti kombiniranja.
Novi suvremeni brend predstavit će nove muške i ženske kolekcije na sajmu mode u Berlinu Panorama, krajem lipnja, nudeći kupcima prvi pogled na kolekciju proljeće/ljeto 2017.
SLUŽBENI AMBASADOR BRENDA SA SVOJOM KOLEKCIJOM: DJ FENOMEN ROBIN SCHULZ
Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat njemački DJ Robin Schulz samo je u posljednje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br.1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u posljednjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent, obarajući međunarodne ljestvice.
Trostruki ECHO pobjednik, koji je surađivao s glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog branda . U fokusu suradnje sa Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce biti će dostupna u trgovinama od ožujka 2017. Prezentirati će 10-15 cool,suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.
INOVATIVNA MEDIJSKA KAMPANJA SA ZVIJEZDOM – ROBINOM SCHULZOM
Suradnja s Robinom Schulzom popraćena je inovativnom marketinškom kampanjom.
„Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“, izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje s Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim medijima. Predstavljanje prve kolekcije bit će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60 minuta u suradnji s Warner Music Central Europe. Film će biti prikazivan isključivo na društvenim mrežama. S 1,5 milijun pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao što su Spotify i Shazam.
VELIKO PREDSTAVLJANJE TIJEKOM BERLINSKOG FASHION WEEKA 2017.
Službeni početak suradnje s DJ-em Robinom Schulzom i osamostaljenje brenda „Q/S designed by“ bit će predstavljeno na Berlin Fashion Weeku 28. lipnja 2017. Oko 450 posebnih gostiju očekuje se u Haubentaucher-Berlinu na glamuroznoj zabavi. Poseban gost večeri bit će ambasador brenda DJ Robin Schulz, koji će izvoditi svoje poznate svjetske hitove kao što su: „Prayer in C“ i „Sugar“. Tijekom večeri, također se očekuje još jedno glazbeno iznenađenje.
Prezentacija brenda te nove kolekcije „Q/S designed by“ bit će prikazane digitalno, na nov i inovativan način.