“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Pokloni ujedno šalju poruku, pa se tako neki vole praviti važni skupocjenim predmetima, dok drugi poklanjanju samo zato što je to, eto, običaj.
“Ja sam najbolji”
Njegovi pokloni su uvijek veliki ili skupi, a zauzvrat traži pohvalu i divljenje. Luksuznim darovima iskazuje svoju moć, ali takav pristup zapravo pokazuje njegovu nesigurnost i osjećaj manje vrijednosti.
Nezainteresiran partner
Ako se ubrajate u ovu skupinu, vjerojatno prilikom izbora poklona ne tražite dugo niti uistinu razmišljate o osobi kojoj poklanjate.
Oslanjate se na klasične poklone poput parfema i košulja, a kupnju obavljate u posljednji tren. Bez razmišljanja najčešće kupuju muškarci koji ne poznaju dovoljno svoju partnericu.
Egoist
Poklanja ono što se njemu najviše sviđa bez obzira na interese drage osobe. To su, na primjer, roditelji koji djetetu kupuju igračke koje su sebi željeli dok su bili mali, ili dečko koji djevojci kupi CD svog omiljenog metal benda, ili, pak, izazovno donje rublje.
Dvoličan darovatelj
Iza svakog njegovog poklona stoji neka skrivena namjera. Knjiga o dijetama govori “debela si”, pribor za kuhanje “želim da mi više kuhaš”, rječnik stranih riječi “dijete drago, počni učiti”. Takvi pokloni nikoga ne vesele, jer ukazuju na slabosti čovjeka.
Buntovnik
Ne poklanja ništa. Skriva se iza tvrdnje da svrha Božića i obljetnica nisu pokloni. U ovu skupinu se često ubrajaju parovi koji se unaprijed dogovore da si neće ništa pokloniti, a onda se jedan od njih pojavi s darom. Kako bi se izbjegli konflikti, potrebno je svakako se pridržavati dogovora.
Romantičar
Zna što partnerica želi, upoznat je s njezinim željama i interesima te se trudi pronaći nešto što će ju doista razveseliti. Poklon kupuje na vrijeme uz dobro promišljanje, lijepo ga zapakira i jedva čeka da vidi osmjeh na njezinom licu kad otkrije što joj je odabrao ove godine.
IZVOR: metro-portal.rtl.hr