Ove godine poklonite uspomene uz ove praktične personalizirane poklone
Stiže nam božićno vrijeme, period koji želimo provesti u krugu ljudi do kojih nam je najviše stalo i iznenaditi ih poklonima za koje želimo da im s...
Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2023. godini jesu Sana delikatese, Dukat i Konzum. Europarlamentarka Biljana Borzan dodijelila je priznanje “Najdonator” za humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje.
“Projekt “Najdonator” nije samo priznanje za nesebičnost i solidarnost već i platforma koja pokazuje kako se poslovanje može usmjeriti prema održivosti i društvenoj odgovornosti. U vrijeme kad 33 milijuna ljudi u EU-u sebi ne može priuštiti kvalitetan obrok svaki dan, dok se istovremeno baca 59 milijuna tona hrane godišnje, doprinos iz proizvođačkog i prodajnog sektora čini razliku. Ponosna sam na to što je prepoznata važnost ovog projekta i što nastavljamo stvarati pozitivne promjene”, istaknula je Borzan.
Najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća, koprivnička tvrtka Sana delikatese, dobila je priznanje “Najdonator” čak petu godinu zaredom otkako postoji ta kategorija. Sana je prošle godine donirala 1,5 tona hrane prodajne u vrijednosti od 9.707,57 € bez PDV-a, što čini 0,61 posto godišnjeg prihoda tvrtke.
“Naš mali Sana tim od deset zaposlenika izuzetno je ponosan na to što smo čak petu godinu zaredom, otkako postoji ova kategorija, najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća. Donacijama smo osigurali više od 7400 zdravih obroka onima kojima je to najpotrebnije. Ovo priznanje dokazuje da su fokus na kvalitetu proizvoda zdravih karakteristika te društveno odgovorno poslovanje konstanta od koje ne odstupamo u našoj poslovnoj strategiji. Organizacija doniranja često je zahtjevna, no smatramo ekološki i etički izuzetno važnim spriječiti bacanje hrane koliko god je to moguće. Iza vrijednosti donirane hrane stoji značajan angažman i trud svih naših zaposlenika jer je donirana hrana spašena prije isteka roka valjanosti. Na ovaj način smo dvostruko ponosni jer ne samo da smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije već brinemo i o okolišu. Nadamo se da ćemo svojim primjerom na doniranje potaknuti i druga poduzeća, neovisno o njihovoj veličini, jer veći broj nas malih može napraviti značajan doprinos”, podijelila je s nama svoje zadovoljstvo vlasnica i direktorica Silvija Repić.
Sana delikatese ovu su nagradu primile petu godinu zaredom otkako postoji ova kategorija, što je veliko priznanje za trud koji poduzeće ulaže u društveno odgovorno poslovanje.
Sana brend nedavno je obilježio 11 godina od osnutka, a svojim kvalitetnim, inovativnim i nutritivno bogatim delicijama okuplja ljubitelje odlične hrane te brojne kuhare, slastičare i barmene. Upravo je iz tog razloga Sana hummus, namaz od slanutka i sezama, prepoznat kao vrhunski namaz na tržištu te je najpoznatiji proizvod Sane. Praćenjem globalnih trendova na području zdrave prehrane svoj asortiman pod markom Sana konstantno proširuje inovativnim delicijama. Uz otprije popularni guacamole, Power svježe biljne sireve, čips od jabuke s čokoladom i ostale delicije, specijalne profesionalne začine, posebno su zanimljive i razne slastice od kesten te Falafel. Pod motom Uživaj zdravo! upravo predstavljaju nove Crispy hrskave štapiće bez glutena u 3 okusa: Sir, Pizza i Grahorice, koje su i bogate proteinima.
Zajednica vjernih Sana pratitelja na društvenim mrežama dijeli izuzetno pozitivne reakcije kroz brojne recepte, iskustva i komentare. Zapratite i vi Sana društvene mreže www.instagram.com/sana_delikatese/ i www.facebook.com/sana.delikatese, web www.sana-delikatese.hr i uživajte zdravo!
Foto: PR