Savjet: 4 koraka kako preživjeti loš radni tjedan

by | 26 veljače, 2015

Ako vas to tješi, svatko od nas ima dana kad mu se sve čini naopako. Često na uzrok ne možemo utjecati, ali ipak nešto možemo. Saznajte što je to.

posao

Ovisno o tome što je uzrok vašem lošem danu, evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da bar donekle nadiđete probleme i loš dan pretvorite u uspješan.

Neutralni izraz lica prilagođen poslovnom okuženju

Kontroliranje izraza lica je vještina koju ćete morati savladati ako u nekim trenucima želite sakriti svoje emocije. Neutralan izraz lica i emocije koje se skrivaju mogu vam pomoći da se bar osjećate kao osoba koja sve drži pod kontrolom, usprkos svemu što se događa. Ovaj način je odličan ako želite razdvojiti privatne probleme od posla.

Organizirajte svoj dan

Ako ste zauzeti češće nego obično, organizacija poslovanja vam je više nego potrebna. Odvojite vrijeme na početku radnog dana i napravite detaljan raspored. Ako primijetite da je nešto na rasporedu posebno stresno, dajte sebi malo vremena da se pripremite.

Tijekom lošeg tjedna, organizacija vam može pomoći da ostanete usredotočeni. Pratite svoj raspored i usredotočite svoj um na važne stvari usprkos trenutačnim problemima. Idući od jednog do drugog zadatka, uspjet ćete se sabrati i završiti posao bez dodatnog stresa.

Postavite granice

Tijekom teških i stresnih dana, naći ćete se u situaciji kada će vas mučiti privatni problemi s kojima se morate izboriti tijekom radnog vremena, kako posao ne bi trpio. Jako je važno da budete u toku s aktualnim informacijama, ali je također bitno da vas to ne ometa. Neka vaša obitelj zna kada vas može nazvati, koje informacije su važne da se odmah prenesu, a što zaista može pričekati.

Opće pravilo bilo bi da ako nešto ne možete riješiti dok ste na poslu, to može pričekati.

Ne budite uvijek heroj

Samo zato što ste jaki i sposobni, to ne znači da uvijek možete sve podnijeti sami. Naučite kada trebate zatražiti pomoć, kako na poslu, tako i kod kuće. Nema ničeg lošeg u tome da dobijete smjernice kada su vam one potrebne. Poslovni savjeti od kolega koje dobijete, velikodušno prihvatite. Ponekad mali savjet može biti upravo ono što vam je potrebno.

Ako osjetite potrebu za pauzom ili odmorom, ne bojte se otići svom nadređenom. To je opravdano.

Izvor: Life Content