Savjeti za sljedeći tjedan: Kako preživjeti radne dane

by | 29 ožujka, 2016

Kada ste gotovi s obvezama, napustite svoje radno mjesto i uputite se doma. Ne ostajte čak ni pet minuta duže, jer tih par minuta može se pretvoriti i u nekoliko sati.

ThinkstockPhotos-491218864

1. Trudite se ne odugovlačiti

Dok ste na poslu, isključite se s društvenih mreža kako vam ne bi odvlačile pažnju s onoga što mora biti odrađeno. Ako sve zadatke završite tijekom radnog vremena, manje ćete se o tome brinuti kod kuće.

2. Ne preuzimajte na sebe gomilu obveza

Ako ne morate, nemojte sve obveze preuzimati na sebe. Iako je ovo način da se dokažete na radnome mjestu, razmislite je li vrijedno vaše energije i konstantnog osjećaja da ste pod pritiskom.

3. Napravite pauzu za ručak

Ne izbjegavajte pauzu za ručak kako biste napravili što više na poslu. Tih pola sata uživanja u hrani odgovarat će vam više nego što mislite.

4. Provedite vrijeme s prijateljima

Neka ti prijatelji ne budu vaši kolege ili dečko. Davno zaboravljeni prijatelji sigurno će vas oraspoložiti i skrenuti misli s posla na nešto puno pozitivnije.

5. Bar sat vremena dnevno ne provjeravajte mejlove i ne razmišljajte o poslu

Odmorite od neprestanog razmišljanja o poslu. Izdvojite bar sat vremena, ili, ovisno o mogućnostima, cijeli vikend kako biste opustili mozak i postali produktivniji.

6. Pospremajte kuću vikendom

Ne postoji ništa gore od povratka s posla kako biste nastavili raditi. Vikend je idealno vrijeme da se naspavate, a zatim pozabavite čišćenjem kuće i odlaskom u nabavku.

7. Spavajte

Čovjeku je za normalno funkcioniranje potrebno najmanje sedam sati sna. Nema potrebe da ostajete budni nakon ponoći ako niste vani.

8. Procijenite jeste li izabrali pravi posao

Ako ste učinili sve od prethodno navedenih stavki, a i dalje posao drastično utječe na vaš život, možda je vrijeme da promijenite zanimanje ili okolinu.

9. Vježbajte kada god ste u mogućnosti

Studije pokazuju da se ljudi koji se bave nekom fizičkom aktivnošću lakše uspijevaju izboriti s problemima u vezi s poslom i lakše organizirati vrijeme provedeno u okviru posla i obitelji.

Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock