Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Frizerski salon kao wellness oaza
Frizer Sead Nunić u svijetu je domaće hair industrije poznat po zapanjujućim makeoverima, a nedavno je otvorio frizerski salon koji kombinira frizersku uslugu s jedinstvenim wellness iskustvom. Saznali smo sve o salonu V17 by Sead Nunić.
Kad pomislimo na odlazak u salon, prioritet nam je na ugađanju samima sebi, a vrijeme koje provedemo sa svojim frizerom često podsjeća na terapiju nakon koje izlazimo kao nova osoba, iznutra i izvana. Stoga smo se iznimno razveselili kad smo čuli da se u Zagrebu, u Veslačkoj 17, otvorio frizerski salon čija je misija pokrenuti pozitivnu revoluciju u svijetu kose – ponuditi klijentima profesionalne tretmane, odmor za um i tijelo te priliku da iz salona izađu sretni i samouvjereni, a sve to s velikim naglaskom na održivost koje u ovoj industriji nedostaje. Sve su nam otkrili Tatjana Grimson, direktorica tvrtke V 17 Hair d.o.o, te poznati frizer i kolorist Sead Nunić.
Tatjana, možete li nam približiti kako je započela ideja kojom je nova frizura zapravo wellness doživljaj i koji je razlog važnosti tog koncepta? Koja je vizija salona V17 i kako je ostvarujete?
Ideja je nastala u vrijeme dok smo suprug Edward i ja živjeli u Aziji i Australiji, gdje je način pružanja ovih usluga doista različit od onoga na što smo navikli na našim prostorima. Život u tom dijelu svijeta naučio nas je da usluga može biti i luksuzna i vrhunska, a u isto vrijeme dostupna svima te da je uz puno truda moguće u tu uslugu utkati koncept održivosti. Australski se brendovi profesionalne njege kose uistinu razlikuju od većine drugih po tome da im je na prvome mjestu, uz vrhunsku kvalitetu, briga za okoliš. Iznimno smo zadovoljni time što primjećujemo da je u posljednjih nekoliko godina i u našem društvu potrošačima sve više stalo do ekologije, korištenja proizvoda što kvalitetnijeg sastava, reciklabilnog pakiranja i očuvanja okoliša. Zato smo htjeli stvoriti prostor u kojem se ljudi mogu poistovjetiti s tim ciljem te okupiti proizvode i proizvođače koji dijele našu viziju unaprjeđenja ove industrije.
Seade, klijenti Vas prepoznaju kao vrhunskog kolorista. Kako ste svoj talent za makeovere spojili s wellness užitkom? Je li izazov otvoriti nešto na ovako svjetskoj razini kod nas?
Oduvijek su me fascinirale boje, kako miješanjem dviju nastane treća, a godine edukacija s poznatim svjetskim stručnjacima naučile su me koliko je važno uzeti u obzir pigment kose da bismo dobili ono što želimo. Radeći s raznim vrstama boja za kosu, shvatio sam da su njega i zdravlje kose presudni za dobre rezultate. Prije godinu dana postao sam balkanski ambasador jednog od vodećih svjetskih brendova za njegu kose – K18. K18 šamponi, maska i mist doista su revolucionarni proizvodi koji svakom frizeru olakšavaju posao, a kosa naših klijenata zaštićena je i zdrava. Mene klijenti prepoznaju kao kolorista pa će to biti jedna od vrhunskih usluga koje nudimo u salonu. Naravno, kod nas su dobrodošli i oni koji ne dolaze po dramatičnu promjenu izgleda već po malo samopouzdanja, kvalitetnu frizuru i njegu te – wellness. Naši bazeni za pranje kose najnovije su generacije ovih proizvoda – u fotelju je ugrađena shiatsu masaža, uz tretman se dobiva masaža glave i cijelog tijela. Sve u svemu, izazovi mi nisu strani, a danas, kad većina salona pruža slične usluge, svakako je izazov izaći iz okvira onog uobičajenog i ponuditi klijentima nešto sasvim drukčije.
Uz vanjsku, sve se više stavlja naglasak i na unutarnju ljepotu. Kako ste to integrirali u svoje usluge? Kojim sve tretmanima i metodama postižete da se svaki vaš klijent i klijentica osjećaju dobro te možete li opisati onaj na koji ste najviše ponosni?
Tatjana: Znamo da je usluga koju mi pružamo primarno orijentirana na vanjsku ljepotu. Međutim, kao obične korisnike tih usluga, i nas obasipaju reklamama proizvoda kojima je cilj dotjerati našu vanjštinu. Mi vjerujemo da jedno ne isključuje drugo. Želimo da se klijenti osjećaju ugodno u trenutku kad uđu u naš salon i da taj osjećaj potraje sve do kraja njihovog tretmana, a da materijali kojima su okruženi, kao i proizvodi koje koristimo u njima probude želju da potrebu za glatkom i savršenom vanjštinom zamijene sviješću kako svaka bitna promjena kreće iznutra. Primjerice, u salonu V17 koristimo ECOHEADS tuševe jedinstvenog dizajna i pametne tehnologije ”čiste” vode koji pomažu smanjiti vrijeme ispiranja boje i uštedjeti vodu, poboljšavaju uslugu te pomažu očuvati okoliš ekološki prihvatljivim rješenjima za bolju i održiviju budućnost. Ono na što smo u V17 uistinu jako ponosni jest posvećenost zaštiti i njezi, posebno kod velikih makeovera. K18 tretmani vrlo su učinkoviti u zaštiti i obnovi oštećene kose, što je važno kod takvih transformacija koje gotovo uvijek uključuju agresivne kemijske procese.
Sead: Meni su K18 proizvodi pružili veliku sigurnost u makeoverima zato što znam da će kosa moći izdržati svaku transformaciju i zbog te se sigurnosti mogu fokusirati na kreativnost i omogućiti klijenticama promjenu koju žele.
Proizvodi koje koristite u salonu nježni su prema klijentu, ali i prema okolišu. Zašto je to, po vama, važno?
Nakon što industriji wellness proizvoda i proizvoda za njegu kose pristupite s druge strane, dakle ne samo kao potrošač, vrlo brzo postajete svjesni količine štetnog otpada i masovne proizvodnje proizvoda sa sastojcima koji su osmišljeni da za dubinske probleme pronađu privremeno rješenje. Alternative postoje, ali dosad su u našem društvu uvijek bile predstavljene kao preskupe i prekomplicirane. Mi smatramo da nije uvijek tako i nastojimo klijentima pokazati koliko je ponekad jednostavno malim promjenama potaknuti one veće. Stoga su u salonu dostupni veganski proizvodi, prirodnih sastojaka i nastali vrhunskom tehnologijom, a pomno smo pristupili i uređenju interijera recikliranim i prirodnim materijalima.
Mislite li da bi ovaj tip usluge u budućnosti trebao postati primaran s obzirom na to da živimo u stresnim okolnostima, a odlazak na šišanje i novu frizuru klijentima uvijek zapravo i jest oblik odlaska na terapiju?
Sead: Naravno, naša svakodnevica je stresna i uvijek se žurimo do sljedećeg zadatka ili destinacije. Klijenti mi često kažu da im je dolazak frizeru kao odlazak na terapiju, pa mi je jako važno da uđu u prostor u kojem će se moći opustiti kao da su kod kuće. Ono što bih istaknuo kao jednu od naših najboljih kvaliteta jest to što se trudimo iz vaše kose izvući najviše, naučiti vas kako se dobro brinuti o njoj i pokazati vam aktualne trendove koji bi pristajali baš vama. Personalizirana usluga znači da želimo svakom klijentu posvetiti dovoljno pažnje, odgovoriti na sva njihova pitanja i savjetovati ih najbolje što možemo jer nam je svima u interesu da njihova kosa bude zdrava i jaka. Samo se zdrave i jake kose možemo odvažiti na velike i kreativne transformacije.
Foto: Jure Živković