Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Većina ljudi radi posao kod kojeg voli isključivo dvije stvari – to što ga ima i što im donosi (bilo kakvu) zaradu. Koliko ste puta dosad i vi htjeli promijeniti vaš? Vjerujte nam, niste jedini.
Pravi su sretnici oni koje posao zadovoljava u potpunosti. Oni manje sretni često upadaju u njegovu kolotečinu. Kaže se da ako ne možemo raditi ono što volimo, možemo voljeti ono što radimo. Iako nam se ponekad ne čini tako, odluka je isključivo na nama.
1. Prisjetite se dobrih stvari
Sve u životu ima svoje dobre i loše strane, pa tako i vaš posao. Mora postojati nešto što vam se sviđa u vezi njega. Kada želite odustati, prisjetite se upravo tih stvari (fleksibilnog radnog vremena, dobrih kolega, što ste sve naučili, kontakti koje ste ostvarili i slično).
2. Promijenite loše stvari
Bježanje od životnih problema svakako je najlakša, ali ne i najbolja opcija. Zato umjesto bijega isplanirajte rješavanje problema koji vas muče. Sve se može riješiti iskrenim razgovorom, no to nikako ne podrazumijeva izazivanje sukoba.
3. Opterećenost
Dobra organizacija ključ je uspjeha, iako nećete baš uvijek stići sve što ste isplanirali. Međutim, ako količina posla postane veća od onog koliko možete podnijeti, zamolite šefa da vas rastereti jednog dijela ili da vam netko pomogne. No, bitno je da mu priložite dokaze koliko posla dnevno morate obaviti sami.
4. Jednoličnost
Osim količine posla, problem može predstavljati i svakodnevno obavljanje jednog te istog posla. Jeste li razmislili o tome da nadređene zamolite za neke nove zadatke? Ako vam je neugodno pitati, sjetite se da će na taj način odgovor uvijek biti ne.
5. Stres
Bitno je da znate kako u svakom poslu ima stresa, pa i onom koji ti se čini kao idealan. Samo glavni ženski likovi u popularnim serijama baš nikada nisu nervozni, dapače. Pokušajte se što manje emotivno angažirati oko poslovnih zadataka i ne dajte da vas obeshrabre kritike, jer one će vam pomoći da poboljšate svoj rad.
6. Pauza
Kao i u privatnom životu, tako i na poslu treba smanjiti druženja s ljudima koji vas čine nervoznom. Zato pauze iskoristite za druženje s ljudima koji vam odgovaraju. Obavezno napravite pauzu svaki dan i pokušajte pojesti nešto zdravo. Također, kombinirajte mjesto i vrijeme pauze, ono ne mora uvijek biti isto.
7. Privatno vrijeme
Ako se dobro organizirate, većinu radnih dana posao nećete morati nositi kući. A kad je tako, isključite se one minute kada odete s posla. Ne možete stalno razmišljati o poslu, jer će vas to iscrpiti. Bolje napravite nešto za sebe.
Izvor: index.hr