Kako do zdravih desni i bezbrižnog osmijeha bez dosadnog četkanja
Bakterije u zubnom plaku uzrokuju 95 % bolesti usne šupljine. Srećom, postoji praktično rješenje.Lumoral je svjetlom aktivirana otopina za oral...
Vizija podržana radom devet Nobelovaca
Kad vas je posljednji put neka kozmetika oduševila i učinila što je obećala?
SEPAI, vrhunska clean beauty kozmetika s moćnim sastojcima koja vraća biološki sat unatrag nije samo neka bajka ili urbana legenda već naša stvarnost!
Imali smo priliku prisustvovati predstavljanju nove ere brenda na prekrasnom eventu u salonu Epilderm i ondje se upoznati ne samo s novom linijom proizvoda već i s cijelom filozofijom koja stoji iza brenda SEPAI.
Kozmetika je bila predstavljena pod voditeljskom palicom vlasnice salona Epilderm i zastupnice brenda SEPAI Maje Vidošević i brend managerice koja je došla iz Španjolske Katje Tolmacheve. Sa spomenutom snažnom promocijskom porukom kozmetike Sepai, složile su sve prisutne uzvanice među kojima su bile Iva Šarić, Anica Kovač, Tamara Rebić te druge izabrane gošće, poslovni partneri, beauty blogerice i predstavnici medija.
SEPAI prirodna kozmetika – inovativni kozmetički brend iz Barcelone osvojio je svijet, a već neko vrijeme prisutan je i na Hrvatskom tržištu kroz tvrtku Epilderm iz Zagreba koja je najavila osnaživanje i širenje ponude putem svog webshopa, ali i kroz suradnju sa specijaliziranim kozmetičkim salonima i wellness centrima.
SEPAI je odbacio sve ono negativno što kozmetiku može učiniti štetnom te dokazao da je došlo novo vrijeme kozmetike koja nudi ono najbolje za kožu, bez kompromisa. Ne obećava da koža neće ostarjeti, ali nudi koži pametno starenje, i vraća biološki sat unazad.
U čemu je tajna? Zapravo je nema, već je odgovor leži u odličnom spoju prirode i tehnologije čiji su rezultati proizvodi poput seruma, krema, eliksira, maski za lice, boostera itd.
To je kozmetika koja je:
Posebnost ovog brenda je u tome da nam omogućuje da sami stvorimo proizvod idealan za potrebe naše kože. Naime, važan dio ponude su boosteri, tj. pojačivači uz koje prilagođavamo svoju dnevnu rutinu njege i kreiramo vlastiti koktel sastojaka. Na primjer, u serum ili dnevnu kremu umiješamo sastojke do tri boostera koji ciljano djeluju na potrebe naše kože te na taj način dobivamo personaliziran i moćan proizvod prilagođen samo nama.
Iako se danas SEPAI laboratorij može pohvaliti da na njegovoj tehnologiji radi devet dobitnika Nobelove nagrade, brend je nastao od strane jedne fenomenalne žene. Nakon završenog studija kozmologije, Paola Gugliotta je 2008. godine u Španjolskoj osnovala svoj laboratorij, testirajući i razvijajući nove proizvode koji pomažu koži da kratkoročno zablista, a dugoročno ojača. Ubrzo je njezin rad rezultirao proizvodima koji su postali svjetski bestselleri.
“Iako se zna da SEPAI kozmetiku koriste i poznate svjetske zvijezde poput Jennifer Lopez, Alessandre Ambrosio i Heidi Klum, Paola i njezina tvrtka to ne ističu.
Oni naglasak stavljaju na učinke svojih proizvoda te ćete na njihovim web-stranicama pronaći slike “prije i poslije” korisnica uz savjet koje su sastojke pomiješale da bi dobile personalizirane proizvode”, rekla nam je Maja Vidošević, glavna uvoznica i distributer za SEPAI brend za područje Hrvatske.
Na naše pitanje kako to da je odabrala baš ovaj brend i dala mu toliko veliko povjerenje, Maja je objasnila: “Predivan je osjećaj kad nekome preporučite kvalitetnu kozmetiku koja tako vješto spaja moć prirode s vrhunskom tehnologijom i kad se vidi napredak i rezultat.”
SEPAI je na hrvatskom tržištu zasad dostupan isključivo putem spomenutog webshopa i kozmetičkog salona Epilderm u Zagrebu. Osim niza vrhunskih profesionalnih tretmana, salon posjeduje i poseban uređaj za analizu kože lice koji ispituje potrebe i nedostatke te nudi savjet u obliku tretmana i kozmetike.
Naravno, tu je i stručno osoblje koje vam može dati savjet više, kao i uzorak proizvoda.
Budite dobri prema svojoj koži, a ona će vam to vratiti dvostruko jer koža pamti i jedino je mjesto našeg “stanovanja” koje nikad ne možemo napustiti.
Tekst i fotografije: Promo