Domaći brend DeLight predstavlja novu kolekciju kaputa koji griju najbolje
Najljepše je godišnje doba pred nama i u tom hladnom razdoblju vladar gradskih ulica postaje kaput. Iz radionice domaćeg modnog brenda DeLight stiž...
Nyasha Matonhodze ima svega 16. godina i već je postala zaštitno lice nove kampanje modne kuće "Louis Vuitton".
Lijepa Nyasha porijeklom iz Zimbabvea, odrasla je u Velikoj Britaniji, a nedavno je izabrana za novo zaštitno lice kampanje za jesen-zimu modne kuće "Louis Vuitton".
Ova djevojka otkrivena je prošle godine i za kratko vrijeme u svoju biografiju upisala reklame, kampanje i editorijale za brojne poznate brendove.
"Moje oči su se napunile suzama i nisam mogla vjerovati koliko sreće imam kada su me izabrali za ovu kampanju. U stvari, sve dok nisam sjela u Rolls-Royce u kojem su me slikali, nisam vjerovala što se događa", ispričala je još uvijek maloljetna manekenka.
U jednom od ranijih intervjua ona je prokomentarala da je u industriji sve više djevojčica od 15, 16 godina, te da se moraju brzo naviknuti na to da kritike na račun izgleda ne shvaćaju osobno, jer klijente ne zanima njihova osobnost već samo lice i tijelo.
Međutim, nju to neće spriječiti da se nastavi baviti ovim poslom, jer smatra da je dovoljno zrela za sve izazove.