Prirodno nije uvijek najbolje: Kako biotehnološka kozmetika mijenja pravila beauty igre
Prirodno nije uvijek najbolje. Ova teza mnoge će šokirati, no pročitajte naše argumente do kraja. Gledajući širu sliku, za prirodne je sastojke pot...
Početak jesenske sezone u modnom i beauty svijetu svake godine donosi nove trendove, koji su jasno zacrtani i mnogo prije službenog početka same sezone. Ove godine, svjetski hair trendovi mogu se pronaći u raskošnoj paleti jesensko – zimskih toplo/hladnih tonova, koji variraju od srebrno – ledeno plave do gotovo potpuno crne, s tamnim plavim odsjajem. Cinnamon Swirl, Toasted Coconut, Ombre Caramel, Buttery Blonde ili pak Merlot Wine i Cold Brew, osim što neodoljivo evociraju na najfiniju hranu i piće, označavaju must have hair trendove koji su zapalili modne piste svjetskih metropola na ovogodišnjim fashion week-ovima te bili prisutni u brojnim beauty editorijalima najpoznatijih svjetskih modnih tiskovina poput Vogue-a i Harpers Baazara.
Sve ove trendove, točnije njih ukupno 15, u frizerske salone diljem Hrvatske donosi jedna od najpoznatijih i najuspješnijih beauty kompanija s gotovo stogodišnjom tradicijom – Keune Haircosmetics. Njihovi frizeri i stručnjaci pomno su analizirali beauty trendove zacrtane za novu sezonu, proučili savjete i prijedloge od najpoznatijih svjetskih hair stilista i sve to pretočili u veliku kampanju nazvanu „Kosa kao remek djelo“. Naime, poznata je izreka kako je kosa naš najljepši ukras te kako je od iznimne važnosti način na koji ju nosimo i prije svega, njegujemo. Stoga je Keune izabrao svojih top 10 ambasador – frizerskih salona, ili slikovitije rečeno – hair umjetnika, koji će tokom iduća dva mjeseca prikazati svaki od navedenih 15 trendova na kosama svojih klijentica, koje će pak u ovom slučaju označavati njihovo slikarsko platno.
Prvi salon, u kojem je ujedno i predstavljena ova glamurozna kolor kampanja, popularni je zagrebački studio ADHair. Vlasnik salona Antonio Draženović, poznat po prelijepim raskošnim valovima i vješto napravljenim balayage pramenovima, koje s nevjerojatnom lakoćom izrađuje za svoje vjerne klijentice, zajedno s partnericom prikazao je dva trenda za ovu sezonu na prekrasnim modelima, voditeljici i manekenki Ivi Šarić i make up artistici Klaudiji Kelemović. Za Ivu je tako namijenio “Cold Brew”, prelijepu jesensku nijansu nazvanu po boji pića koje se proizvodi na sobnoj ili nižim temperaturama, poput kave ili čaja. Dobiva se izmjenjivanjem hladnih i toplih nijansi smeđe boje tehnikom balayage-a, a osobito je zanimljiva radi svog bogatog, multidimenzionalnog efekta postignutim pravilnim nijansiranjem palete smeđe boje. Kao kontrast smeđim tonovima, na Klaudiji je prikazana je nijansa Pearl Blonde, još jedan veliki trend za nadolazeću sezonu. Pearl Blonde ledena je nijansa plave boje, u isto vrijeme vrlo upečatljiva i iznimno sofisticirana. Svojim izgledom pomalo podsjeća na nordijsku plavu, s atraktivnim, srebrnkastim odsjajem.
Predstavljanje kampanje podržale su i poznate osobe iz hrvatskog javnog života, poput IT djevojke Nine Mije Čikeš, modela i glazbenika Vlahe Arbulića, Ivana Penezića i Gorana Beloševića iz grupe Pravila igre i mnogih drugih. Ova mini beauty turneja nakon Zagreba seli se u Osijek, potom u Split i Rijeku, gradove u kojima njihove brojne trendsetterice sa nestrpljenjem očekuju otkrivanje novih must have hair trendova, koje će sa zasigurno s velikim zadovoljstvom nositi na vlastitim modnim pistama – gradskim ulicama.