Ovako izgleda anti-age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Spaja modernu tehnologiju i dermatologiju
Domaćem tržištu predstavio se inovativni ukrajinski brend Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica. Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.
Brend je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine, koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.
“Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena. Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koji pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i drugog”, istaknula je Anna i dodala kako je potrebno manje od deset minuta da bi se ispunio test o njezi kože, a rezultati pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu.
Osim u Hrvatskoj, brend je prisutan i u Ukrajini, proizvode isporučuju i u Poljsku, a uskoro kreću s lokalizacijom i prodajom na tržištima Srbije te Bosne i Hercegovine.
“Proizvodni pogon u potpunosti smo preselili u Hrvatsku. Svi naši proizvodi su prirodni i sigurni te izrađeni od 90 % organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije”, pojašnjava Anna.
U Hrvatskoj su započeli i suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem, koji je istaknuo kako je Skinity brend koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja.
Skinity i dalje surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a 10 % prihoda od svakog prodanog proizvoda šalju u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama. Više možete saznati na web-stranici skinity.me.
Foto: PR