Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Točkice, grafički printovi, prugice, šarenilo i romantika inspirirana 80-im i 90-im godinama prošlog stoljeća ono je što krasi novu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2019. brenda BiteMyStyle. Ovom kolekcijom dizajner Zoran Aragović proslavio je 15 godina uspješnog djelovanja na hrvatskoj modnoj sceni, a budući da svaka velika godišnjica iziskuje i veliku promjenu, ništa drukčije nije bilo ni u njegovom slučaju.
U ulozi modela BiteMyStyle slavljeničke kolekcije našla se Lara Antić, pjevačica grupe Bang Bang koju je Aragović nagovorio da drastično ošiša svoju dugu kosu i time obilježi rođendan njegova brenda. “Već duže vrijeme Zoran i ja raspravljamo o dužini moje kose i konačno, nakon pet godina nagovaranja popustila sam i odlučila se na promjenu. Znala sam i da idem u najbolje ruke, kod Katice Topčić s kojom Zoran surađuje već godinama. S kraćom kosom, došla je i Zoranova ideja snimanja kampanje. U takvoj se ulozi do sada nisam našla i snimanje je za mene bila velika nepoznanica, ali i zabava. Čini mi se da sam imala veću tremu od Zorana i cijelo vrijeme sam ga ispitivala je li zadovoljan i što trebam raditi. Snimati kampanju za nečiji 15. rođendan ipak nije mala stvar”, rekla je Lara.
Romantična i neopterećena odjeća uz prepoznatljiv Aragovićev potpis ovog je puta stavljena u kontekst rođendanskog tuluma, uz puno šarenih tapeta, konfeta i balona koji u cijelosti opisuju dizajnerov vedri duh i odlično upotpunjuju njegove kreacije. Kampanja snimljena u intimnom okruženju, iza objektiva Denisa Butorca, u društvu svojih dugogodišnjih suradnika i prijatelja, rezultirala je spontanim fotografijama uz koje nije nedostajalo smijeha i dobre zabave. Retrospektivno vraćanje na sam početak svoje dizajnerske karijere Zoran je oformio u obliku jeans komada u nešto drukčijem obliku. Uz kapute, suknje, sakoe, haljine i košulje ukrašene velikim mašnama, dizajner se poigrao strogim i lepršavim krojevima te je na taj način zaokružio svoju slavljeničku kolekciju.
„Sretan sam i ponosan što upravo ovom kampanjom slavim svojih 15 godina na hrvatskoj modnoj sceni. Kao što nijedan rođendan ne može proći bez balona, konfeta i torte, i mi smo se potrudili dočarati upravo takvu veselu, energičnu i pozitivnu atmosferu, a takve mislim da su i kreacije koje već dugi niz godina dizajniram“, istaknuo je dizajner.