Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Sinoć je spektakularnom kolekcijom doajenke hrvatske mode i našom najuspješnijom domaćom modnom dizajnericom, XD Xenia design, Ksenije Vrbanić otvoren ovosezonski, slavljenički Toyota Fashion Week Zagreb.
Nakon što je predstavljena u mnogim svjetskim modnim prijestolnicama, kolekcija za jesen/zimu 2017. Ksenije Vrbanić, kao svoju posljednju destinaciju odabrala je zagrebački tjedan mode, koji je otvorila u grandioznom stilu. Izuzetno bogata i cjelovita kolekcija s više od 200 komada, namijenjena prije svega izuzetno zahtjevnim stranim tržištima na kojima XD sjajno kotira već dugi niz godina, cjelovito pokriva sve aspekte odijevanja, od sjajnih kaputa, haljina, do hlača i prsluka, sve potpisano prepoznatljivim rukopisom dekonstrukcije i lagane, nenametljive te nosive avangarde. Kao sjajan primjer poslovne uspješnosti i upornosti, Ksenija Vrbanić uskoro planira i pohod na londonski tjedan mode, dokazujući kako domaći modni proizvod može držati korak sa svjetskim modnim brendovima.
Mandali Mendrilla i njezin eteričan modni rukopis, koji ne poznaje modne diktate i pravila, odveo je dizajnericu van granica hrvatske, točnije Belgiju u kojoj egzistira njezina modna bajka, namijenjena svima koji vlastiti modni identitet traže izvan standardnih okvira likovnosti i modne uniformiranosti. Na trenutke nalik na bolivudski spektakl, kolekcija Mandali Mendrille pružila je zagrebačkoj publici kratak uvid o neke druge realnosti, lišene problematike domaćeg društva. Pozitivna energija i pristup svakom aspektu stvaranja i prikazivanja kolekcije lajtmotiv su ove osebujne dizajnerice.
Cadieux, još jedan u nizu domaćih brendova, koji je svoju poslovnu realizaciju vrlo brzo ostvario izvan granica Hrvatske, tako se može pronaći u Parizu, New Yorku, a uskoro kreće i na pohod po istočnom tržištu. Klasična elegancija i poslovna konfekcija, s pomakom, posebice pri izboru materijala i igri s krojem, stvorila je novi potpis koji se sviđa ženama diljem svijeta, posebice zbog kvalitete kojom konkurira stranim modnim brendovima. No još uvijek cjenovno pristupačniji, Cadieux, koji se proizvodi u Hrvatskoj, dokaz je kako se kvalitetno postavljena poslovna priča u kratkom roku može pretvoriti u uspjeh.
Prvi dan ovosezonskog projekta Toyota Fashion Week Zagreb predstavio je kolekcije koje su uspješno prešle granicu Hrvatske u vlastitom poslovanju te dokazale kako ne postoje limiti ako vjerujemo u vlastite sposobnosti, a to je na neki način i poruka ovosezonskog projekta. Zatvoreni u ograde vlastite stvarnosti te okruženi neodgovarajućom okolinom, često počinjemo sumnjati u sebe, no da je možda ipak problem u okolini, a ne u nama, dokazuju sinoćnje revije.
Ovu “žensku” večer dodatno je uljepšala izložba fotografkinje Ksenije Španec, koja je postavljena u prostoru Centra Kaptol, pod nazivom ” Il giardino”. Fotografije velikog formata s motivima cvijeća u makro tehnici dočaravaju intiman i sofisticiran život cvijeća te skulpturalnu savršenost najvećeg umjetnika, same prirode.