Instagram je uveo nostalgičnu Y2K novost koju su mnogi željno iščekivali
Društvena mreža Instagram objavila je veliku novost, koja je posebno razveselila fanove razdoblja 2000-ih te milenijce koji su svojedobno "žarili i...
Spotify je u suradnji sa sportskim brendom North Face odlučio snimiti pjesmu koju možete slušati u nekim dijelovima Sjedinjenih Američkih Država i to samo – kada pada kiša!
Pjesma je već korištena u novoj reklami za kabanice North Facea, a izvodi ju grupa White Denim. Ovo je prvi put u povijesti gdje tehnologija sama reproducira pjesmu za vrijeme kiše.
Prije toga je švedski servis Spotify, u suradnji s AccuWeatherom, predstavio javnosti Climatune, program koji je namijenjen svim ljubiteljima glazbe. Program je „puštao“ glazbu ovisno o vremenskim uvjetima u tom trenutku.
Vodeći svjetski servis za streamanje glazbe, Spotify, nedavno je dosegnuo brojku od 50 milijuna pretplatnika, što zapravo znači da u pola godine prikupio 10 milijuna novih pretplatnika. To je veliki uspjeh za servis kojemu je glavni konkurent Apple, koji je u prosincu dosegnuo 20 milijuna pretplatnika.
https://youtu.be/mFWNPH3aCU0
Lorena Markoč