Springfield se vraća svojim korijenima obilježavajući povratak ikonskog loga u obliku drveta

by | 19 veljače, 2020

Španjolska etiketa casualwear vratila je svoj ikonični logo drveća obilježavajući povratak korijenima. Počevši od SS20 kolekcije, logo će biti prikazan u svim Springfield brendiranjima. Ovaj simbol prirode, snažan i trajan, odražava vrijednosti koje je Springfield gradio od svog osnivanja -1988. godine, prilagođavajući se trendovima. Ovaj logo usađen je u DNK brenda čak i u 2020. godini.

Springfield, kompanija stvorena za pružanje kvalitetnih proizvoda za muškarce i žene, sada uživa globalnu dimenziju, s dućanima u više od 70 zemalja, kao i svojom internetskom platformom myspringfield.com. Autentičan, čineći kvalitetu dostupnu svima kroz funkcionalnost svojih proizvoda; uključiv, s proizvodom koji ne nameće jedno gledište, već omogućuje potrošačima da se izraze kako žele; aktivan, s više od dva milijuna sljedbenika društvenih medija i više od 10 milijuna članova svog Springfield kluba jer teži društvenom i kulturnom utjecaju; i prije svega prirodan, u smislu prirodnog ponašanja i potreba današnjeg potrošača, utemeljenog na prelazak na iskrenu društveno-ekološku odgovornost, bez ikakvih umjetnih proizvoda.

Sve ove vrijednosti uvrštavaju se u Springfield kolekciju  ove sezone, ističući njegov povratak korijenima. Od svog opredjeljenja za održivost kroz svoju R [ECO] NSIDER liniju, koja će 2020. godine sadržavati 5,5 milijuna komada odjeće kroz inicijative temeljene na korištenju prirodnih i recikliranih vlakana, do svog programa H20 koji se fokusirao na uštedu energije i vode korištenjem laserskih tehnologija i ozon u postupcima završne obrade trapera; njegova naljepnica LINEN COLLECTION bazirana na prirodnoj tkanini koja spaja tradiciju i znanje; i njegove kolekcije POLO MAJICE i DRESSES, suvremenih proizvoda koji se neprestano ažuriraju.

“To su inicijative koje će Springfield promovirati u sezoni SS20, kategorije koje će sadržavati digitalne profile povezane na svaki od proizvoda i njihovih koncepata. Osim toga, mi ćemo raditi s prijateljima brenda kao našim ambasadorima na poboljšanju 100 % digitalne strategije s kvalitetom kreativnog sadržaja”, kaže Rosario Treviño, direktor MKT-a u Springfieldu.

Tako ovo proljeće obilježava početak nove ere Springfielda, oblikovano drvetom koje predstavlja početak njegova putovanja kao brenda izgrađenog na vrijednostima koje Springfield i danas utjelovljuje, prateći trendove u želji da bude lider na tržištu u Španjolskoj i međunarodno.

Tagovi: