Chia Cups ima u ponudi divne božićne šalice
Chia Cups je obožavani brend šalica za koji malo tko već ne zna, a i ove godine pripremili su nešto posebno za blagdane!Stiglo je i vrijeme kad...
Prije nego što novu osobu, koju ste tek upoznali, stignete zadiviti svojim humorom ili intelektom, ona već ima oblikovano osnovno mišljenje o vama.
Stručnjaci kažu da je potrebno 10 sekundi od trenutka upoznavanja za stvaranje tog mišljenja. Tijekom mnogih istraživanja ustanovljeno je da odmah tražimo “uzorke” u ponašanju, izgledu ili stavu koji su nam prepoznatljivi i na temelju toga stavljamo ljude u određene kategorije.
Na temelju minimalne količine informacija donosimo brze odluke o tome sviđa li nam se osoba ili ne i oslanjamo se na prošla iskustva.
U prvih 10 sekundi od upoznavanja ljudi će donijeti “odluku” o tome jeste li:
Bogati ili siromašni – skeniranjem odjeće koju nosite, zaključit će kakvo je vaše financijsko stanje. Brendirani i dizajnerski odjevni komadi s istaknutim logom navode ih na zaključak da je vaše financijsko stanje odlično i da puno zarađujete.
Pametni – osobe koje gledaju ljude u oči dok s njima razgovaraju percipiraju se kao inteligentnije. Nošenje naočala je “fizička” karakteristika koja ljude često nagna na pomisao da je osoba s kojom komuniciraju pametna.
Dominantni – dobra vijest za ćelave muškarce. Oni na prvu loptu djeluju snažnije i dominantnije od muškaraca koji imaju gustu kosu.
Promiskuitetni – muškarce s “flertujućim” pristupom žene će odmah “obilježiti” kao promiskuitetne. S druge strane, muškarci će oskudno odjevenu ženu provokativnijeg nastupa staviti u istu kategoriju.
Ekstrovert ili introvert – opušten način hodanja i mahanje rukama tumači se kao ekstrovertnost, dok je ukočenost i “uštogljenost” znak introvertnosti.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock