
Svjetska trenerica holivudskih zvijezda dolazi u Zagreb podijeliti tajne liderske komunikacije
Lideri ne osvajaju povjerenje samo riječima. Njihova prisutnost govori jednako glasno. Ulogu lidera ne čini samo znanje i iskustvo – činimo je mi s...
Rad u uredu u kojem niste fizički odvojeni od kolega ima svoje prednosti, ali i mane. Otvoren prostor potiče komunikaciju i usaradnju, ali istovremeno izaziva frustracije kod zaposlenih koji teško podnose činjenicu da nemaju privatnost.
Ipak, neka pravila ponašanja mogu svima olakšati radni dan. Osnovna kultura nalaže da cijenite tuđe vrijeme. Kao što biste morali pokucati na nečija vrata da uđete u ured, s istim poštovanjem tretirajte i radni prostor kolega.
Nemojte ubijati svoje vrijeme tako što ćete „daviti“ nekoga, ili još gore, nasloniti se na njegov stol i započeti priču koja ga očigledno ne zanima. Ako na svaku vašu rečenicu kolega klima glavom ili uporno gleda u računalo, valjda vam je jasno da nije raspoložen za druženje.
Osim neželjenih razgovora, zaposlenima smeta i telefon koji glasno i uporno zvoni. Kada ste u uredu, podesite ton na minimum, a privatne razgovore obavljajte na hodniku. Ako baš ne možete izaći, govorite tiše, ne mora svatko znati što ste jučer spremali za ručak. S druge strane, ne morate ušutkivati svakoga tko progovori – ako baš ne možete podnijeti buku, kupite slušalice i pustite svoju glazbu.
Još jedan od razloga za sukob je temperatura u prostoriji. Svi smo različiti, pa ako vaš ured nema centralnu klimu, pokažite fleksibilnost kad je u pitanju rashlađivanje ili zagrijavanje prostorije.
Izvor: Novimagazin