Što morate znati ako dijelite ured s kolegama

by | 21 kolovoza, 2014

Rad u uredu u kojem niste fizički odvojeni od kolega ima svoje prednosti, ali i mane. Otvoren prostor potiče komunikaciju i usaradnju, ali istovremeno izaziva frustracije kod zaposlenih koji teško podnose činjenicu da nemaju privatnost.

kolege-490x326

Ipak, neka pravila ponašanja mogu svima olakšati radni dan. Osnovna kultura nalaže da cijenite tuđe vrijeme. Kao što biste morali pokucati na nečija vrata da uđete u ured, s istim poštovanjem tretirajte i radni prostor kolega.

Nemojte ubijati svoje vrijeme tako što ćete „daviti“ nekoga, ili još gore, nasloniti se na njegov stol i započeti priču koja ga očigledno ne zanima. Ako na svaku vašu rečenicu kolega klima glavom ili uporno gleda u računalo, valjda vam je jasno da nije raspoložen za druženje.

Osim neželjenih razgovora, zaposlenima smeta i telefon koji glasno i uporno zvoni. Kada ste u uredu, podesite ton na minimum, a privatne razgovore obavljajte na hodniku. Ako baš ne možete izaći, govorite tiše, ne mora svatko znati što ste jučer spremali za ručak. S druge strane, ne morate ušutkivati svakoga tko progovori – ako baš ne možete podnijeti buku, kupite slušalice i pustite svoju glazbu.

Još jedan od razloga za sukob je temperatura u prostoriji. Svi smo različiti, pa ako vaš ured nema centralnu klimu, pokažite fleksibilnost kad je u pitanju rashlađivanje ili zagrijavanje prostorije.

Izvor: Novimagazin