Ivana Legin: Je li vaša priča o novcu razlog zašto nemate novaca?
Svaki novčić ima dvije strane, pa tako i novčić vaše financijske situacije koju sada u ovom trenutku živite. Jedna strana novčića su alati financij...
Odjeća je dio neverbalne komunikacije kojom šaljete poruke drugima, ali o kombinacijama boja ovisi kakav ćete dojam ostaviti na druge.
Bojom odjeće šaljete poruku, osobito u poslovnom svijetu gdje i dalje vladaju neka pravila koja je bolje slijediti ako želite da vas shvate ozbiljno. S obzirom na to da neke boje bude određene asocijacije kod sugovornika, pa zašto to ne biste iskoristili?
Crna ostavlja dojam profesionalnosti i odlučnosti, ali i distanciranosti, poslodavci je obično povezuju s liderstvom pa predstavlja odličan izbor, što se ne odnosi na usku kožnu odjeću.
Plava simbolizira timski duh i prilagodljivost pa ćete se u odjeći ove boje sjajno predstaviti potencijalnom poslodavcu, ali izbjegavajte ekstremne nijanse, držite se tamnoplave.
Siva šalje poruku profesionalnosti i profinjenosti, povezuje se s logičnim razmišljanjem i hladnom glavom, pa ćete ostaviti dobar dojam na poslovnog partnera, kao i na potencijalnog poslodavca.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock