Što odjenuti za poslovni razgovor

by | 30 rujna, 2015

Odjeća je dio neverbalne komunikacije kojom šaljete poruke drugima, ali o kombinacijama boja ovisi kakav ćete dojam ostaviti na druge.

business-fashion

Bojom odjeće šaljete poruku, osobito u poslovnom svijetu gdje i dalje vladaju neka pravila koja je bolje slijediti ako želite da vas shvate ozbiljno. S obzirom na to da neke boje bude određene asocijacije kod sugovornika, pa zašto to ne biste iskoristili?

Crna ostavlja dojam profesionalnosti i odlučnosti, ali i distanciranosti, poslodavci je obično povezuju s liderstvom pa predstavlja odličan izbor, što se ne odnosi na usku kožnu odjeću.

Plava simbolizira timski duh i prilagodljivost pa ćete se u odjeći ove boje sjajno predstaviti potencijalnom poslodavcu, ali izbjegavajte ekstremne nijanse, držite se tamnoplave.

Siva šalje poruku profesionalnosti i profinjenosti, povezuje se s logičnim razmišljanjem i hladnom glavom, pa ćete ostaviti dobar dojam na poslovnog partnera, kao i na potencijalnog poslodavca.

Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock