Ivana Legin: Je li vaša priča o novcu razlog zašto nemate novaca?
Svaki novčić ima dvije strane, pa tako i novčić vaše financijske situacije koju sada u ovom trenutku živite. Jedna strana novčića su alati financij...
Osvrnite se na sve što ste uspjeli učiniti danas i usporedite s onim što je bilo isplanirano te odredite svoje obveze za sutra.
Prije nego što napustite svoje radno mjesto, postoje stvari koje obavezno morate učiniti.
1. Popis
Napravite popis svega što ste uspjeli učiniti danas i usporedite ga s onim što ste planirale učiniti. Jeste li zadovoljni ciljevima? Jeste li nešto propustili? Istaknite sve što ste učinili i napravite popis nedovršenih obveza.
2. Ciljevi
Na kraju radnog dana postavite ciljeve za onaj sutrašnji. Bit će vam lakše kad ujutro sjednete za radni stol i točno znate što sve morate obaviti.
3. Prioriteti
Sad kad ste odredili ciljeve, razvrstajte ih po važnosti: od onih koje morate učiniti odmah sutra ujutro do onih za koje još uvijek ima vremena. Znamo da je uvijek lakše početi od onih lakših zadataka, ali je ipak bolje da krenete od težih zadataka.
4. Radni stol
Ključ za produktivnost je organizacija. Stoga, prije nego što odete, pospremite kreativni nered na svom stolu i jutarnjeg stresa neće biti.
Izvor: index.hr