Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
“Definira Vas ono što činite”. To je poruka Lindex velike proljetne kampanje za 2015, u kojoj sudjeluju super modeli Christy Turlington Burns, Liya Kebede i Toni Garrn.
Lindex proljetna kampanja je priča u kojoj istinska ljepota leži u tome što radite i kako izgledate. Kampanja ističe tri prekrasne žene koje također čine dobre stvari izvan modnog svijeta, što ih pri tome čini uzornim super modelima.
“Naučila sam da je jedino važno to što radite, kako to radite i šta radite s onim sto imate. Ja sam ono što jesam i volim što ova kampanja pruža izbor mogućnosti za svaku od nas žena, Toni, Liya i ja, smo se u različitim fazama naše karijere sve više posvećivale svojim životima , a ne samo poslu modela. Mislim da je to pozitivan primjer koji pokazuje da nitko od nas nije kakav se čini na prvi pogled i da svatko ima mogućnosti učiniti mnogo više”, kaze Christy Turlington Burns.
Osim činjenice da su Christy, Liya i Toni poznati modeli, one također imaju i društvenu obvezu, prije svega usmjerenu na majčinstvo i djecu. Organizacije u kojima rade su Every Mother Counts, Liya Kebede Foundation i Plan International-Because I am a Girl. Kako bi podržali njihovu predanost Lindex će u svojoj kampanji prodavati #SuperRoleModel majicu u limitiranoj kolekciji od koje će cjelokupni profit biti doniran svakoj od ovih ženskih organizacija.
“Odlučili smo raditi sa Christy, Liya i Toni kao uzornim super modelima jer smatramo da posjeduju duh koji prenose i da će svojim primjerom potaknuti naše kupce u razmišljanju o ljepoti, i to ne samo vanjskoj nego i unutrašnjoj. Kampanja ima za cilj podizanje svijesti u tome da svi možemo puno bolje, u velikim i malim omjerima što je od velike važnosti i za Lindex i za naše kupce.” kaže Johan Hallin, Direktor Concept & Marketing u Lindex-u.
Lindex koji posjeduje kontinuitet socijalne angažiranosti, tijekom ove kampanje dati će podršku WaterAid organizaciji kroz razne aktivnosti u svim prodavnicama i donirati 10% od ukupne prodaje za vrijeme shopping eventa.
Super Role Model kampanja početi će u Lindex prodavnicama širom svijeta i online na lindex.com 18. Ožujka, a u Hrvatskoj od 27. Ožujka, također 27. Ožujka ujedno će biti prva kampanja za Lindex u Velikoj Britaniji.
Water Aid činjenice
Water Aid je međunarodna nezavisna(ili nevladine?) organizacije koja radi na transformaciji života kroz poboljšanje pristupa pitkoj vodi, poboljšanu higijenu i sanitarnih uvjeta u najsiromašnijim zajednicama u svijetu. Water Aid radi u 27 zemalja širom svijeta, a Lindex se 2014. pridružio kao partner Water Aid-u. Problem vode je veoma važan za Lindex, i to je dio naše dugotrajne angažiranosti i održivosti. Jednim dijelom zato što tekstilna proizvodnja koristi velike količine vode, a to je preduvjet za naše poslovanje, i uglavnom što je pristup čistoj vodi od istinske važnosti za ljudski život.