Novu Xiaomi 14T seriju posebno će voljeti zaljubljenici u fotografiju
Xiaomi je upravo predstavio Xiaomi 14T seriju, najnoviju vodeću liniju pametnih telefona, namijenjenu zaljubljenicima u fotografiju koji su u potra...
Net-a-porter odlučio se na suradnju s WhatsAppom. Zvuči vam čudno? Naime, riječ je o tome da se luksuzni trgovac Yoox Net-A-Porter odlučio na razvijanje tehnologije koja će omogućiti korisnicima da kupuju proizvode izravno putem aplikacije WhatsAppa kako bi proizvodi Prade i Versacea postali konkurentniji na tržištu. Isto tako, WhatsApp je promijenio svoja pravila o privatnosti u kolovozu ove godine kako bi omogućio tvrtkama da izravno mogu komunicirati sa svojim potrošačima.
Što kažete na to? Uskoro ćete svoje najdraže komade odjeće moći kupiti preko aplikacije koju svakodnevno koristite kako bistd se čuli sa svojim prijateljima, kolegama s posla. Zanimljivo, zar ne? Za primjer možemo uzeti kineski ekvivalent WeChat, koji koristi više od 700 milijuna korisnika, a većina ima svoje bankovne račune povezane s uslugom. Čak 92 % luksuznih brendova koriste ovu platformu kako bi se oglašavali, a samo mali dio njih prodaje svoje proizvode izravno preko aplikacije
U ožujku 2017. osnivač kompanije Net-A-Porter, Natalie Massenet, koji je ujedno i na čelu britanskog modnog vijeća, pridružio se Upravnom odboru Farfetcha. Zajedno s Joseom Nevesom, koji je generalni direktor Farfetcha, usredotočit će se na širenje Farfetcha, kao i na jačanje partnerstva s modnom zajednicom. Farfetch je online dućan na kojemu, nakon što se prijavite, možete pregledati više od 300 dućana diljem svijeta, odabrati odjevni predmet koji vam se sviđa te ga kupiti.
Lorena Markoč