Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Pod motom „Pozitivnim promjenama mijenjamo svijet nabolje“ bio&bio dućani obilježavaju 16 godina rada unutar posebnog cjelovitog koncepta tvrtke Biovega. Prekrasna zelena terasa bio bistroa Zrno u Medulićevoj u Zagrebu, bila je više nego idealan izbor za ovaj događaj na kome su predstavili svoju priču i popularnog gosta, autora knjige Vegan 100 posto, Gaza Oakleyja.
Od početka ustrajno posvećeni poslovanju u segmentu certificiranih ekoloških proizvoda, bio&bio svoju posebitost duguje sinergijskom djelovanju svih elemenata neformalne Biovega grupe koju čine Zrno eko imanje, Zrno bio bistro, nakladnička kuća Planetopija te Makronova, ustanova za obrazovanje odraslih.
Filozofija življenja pretočena u poslovanje
Istraživanja pokazuju kako prosječan čovjek svakodnevno donese oko 200 odluka vezanih za hranu! Dvjesto je to prilika da učinimo pozitivne pomake, poručuju iz bio&bio. Što jedemo utječe na naše zdravlje, na naše bližnje te na okoliš. Svaki put kad idemo u kupnju, kad biramo hranu koju jedemo, dajemo svoj glas za svijet u kakvom želimo živjeti.
„Volimo bio&bio zamišljati kao akupunkturne točke, koje gdje god se pojave, donose dobro, donose pozitivne promjene: u Zagrebu, Dubrovniku, Rijeci, Splitu…“, izjavila je vlasnica dućana Jadranka Boban Pejić. „Našim najvećim uspjehom smatram to što i dalje vjerujemo da se vrijedi truditi i što ustrajemo u kontroli kvalitete. Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni.“
Jedan od začetnika ideje bio&bio dućana, zaslužan i za naziv te idejno rješenje logotipa, jest Zlatko Pejić, razvojni direktor Biovege. „Naziv bio&bio ima svoju malu filozofsku konotaciju: sugerira jedinstvo suprotnosti, s jedne strane životinjski svijet kojem pripada i čovjek, i simbolizira ga narančasta boja u logotipu. S druge je strane biljni svijet, sa zelenom bojom u logotipu. Oni zajedno čine ukupni organski svijet i na „asfaltu“ se susreću u našim dućanima, što je grafički prikazano znakom „&“ u sivoj boji“, pojasnio je Pejić.
Pokretači zelenih trendova
„Oduševljen sam interesom koji moj rad izaziva u Hrvatskoj i presretan što je Planetopija prevela i objavila moju knjigu. Prvi sam put ovdje, posjetio sam Zrno eko imanje i jeo nevjerojatno ukusna veganska jela u Zrno bio biostrou. Kad sam ušao u bio&bio dućane, poželio sam imati jednu takvu u blizini svog doma. Nažalost, to ne postoji. Možda da razmislite o otvaranju dućana u Londonu?“, našalio se Gaz Oakley dok je gostima pripremao jedno od veganskih jela iz svoje kuharice.
„Planet na kojem živimo nas treba sad više nego ikada. Svi mi možemo učiniti male promjene u svom životnom stilu i činiti pozitivan utjecaj. Naša prehrana, potrošačke navike, način na koji putujemo, koristimo vodu ili brinemo o otpadu – sve su to stvari koje jednostavno možemo promijeniti na bolje. Budućim generacijama dugujemo ove promjene“, istaknuo je Oakley na rođendanskom eventu bio&bio dućana.
Bio&bio sweet 16
Šesnaest godina poslovanja bio&bio dućana obilježeno je i dvjema važnim nagradama, koje će im zasigurno dati dodatni vjetar u leđa.
Priznanje ženskom poduzetništvu
Među 50 poduzetnika iz 35 hrvatskih tvrtki, na nedavnoj dodjeli prestižne nagrade EY Poduzetnik godine, jedina žena poduzetnica među pet finalista bila je Jadranka Boban Pejić, suosnivačica i direktorica tvrtke Biovega.
Zbog specifičnog stila vođenja koje naglašava cjelovit pristup, razvojna partnerstva i brigu o zaposlenicima, Jadranka Boban Pejić više je puta nagrađivana, a u svom je govoru prilikom preuzimanja nagrade također u prvi plan stavila svoje suradnike.
Bio&bio – web-trgovac godine!
Bio&bio je u ožujku predstavio svoj novi web-dućan, osvježenog dizajna i poboljšanog korisničkog iskustva te s prepoznatljivom kvalitetom raznovrsnog sadržaja. Priznanje za kvalitetu stiglo je na upravo održanom natjecanju Web-trgovac godine u organizaciji Shopper’s Mind Hrvatska. Prema ocjenama stručnog žirija i kupaca, www.biobio.hr osvojio je nagradu za najbolji web-dućan u kategoriji Zdrava hrana i dodaci.