Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Ovog dana kompanija koja proizvodi kultne Barbike predstavila je novu video kampanju za Barbie Moschino.
A cijeli svijet je van sebe jer je po prvi puta u 56 godina jedno od zaštitnih lica za Barbiku muškarac točnije dječak koji izgleda poput samog dizajnera Jeremy Scotta!
U 21. stoljeću sve bi to bilo normalno da ne postoje ljudi koji su van sebe kako to jedan muškarac može reklamirati Barbie, pričati feminizirano i ono klasično, dječak je obilježen kao gay iako vjerojatno ni sam ne zna što to još znači.
Hoće li mu biti žao zbog ove kampanje, njegovim roditeljima također pokazat će vrijeme. Ne sumnjamo kako vjerojatno trenutno uz svu slavu prolazi i sam pakao okoline. Što vi kažete na sve to?
Izvor: LifeContent
Foto: LifeContent