Zara ima novu ski kolekciju, a ovo su komadi u kojima se vidimo na snježnim padinama
Nedugo nakon što nas je Kim Kardashian oduševila linijom odjeće za skijanje svog brenda SKIMS u suradnji s North Faceom, i Zara je predstavila svoj...
Do sada je Hippy Garden, naš renomirani dizajnerski brend, bio rezerviran samo za žensku publiku, ali ne i od ovog ljeta. Dizajnerica Đurdica Vorkapić po prvi put predstavlja ljetnu kolekciju muških kupaćih gaća namijenjenu modernom ljetnom muškarcu. Pravog Hippy Garden muškarca utjelovio je prezgodni Julian Ardley, australska manekenska zvijezda s pariškom adresom, a kampanju koja oduzima dah u srcu Pariza snimio je Šime Eškinja.
Ovo je prva kolekcija ljetnog asortimana Hippy Gardena namijenjena isključivo muškarcima. Vizualno se nastavlja na aktualnu žensku kolekciju te se radi o modelima s autorskim printom brenda koji obiluju bojama i prepoznatljivim Hippy Garden uzorcima. U kampanji se, osim novih modela, pojavljuje i Hippy Garden naočale, model Daddy, nedavno predstavljene unutar prve kolekcije naočala ovog renomiranog domaćeg brenda.
„Nakon dugo godina kreiranja ženskih kolekcija, odlučili smo posvetiti se i muškarcima te je tako nastala ova muška ljetna kolekcija. Sama kolekcija je skroz u duhu Hippy Gardena, tu su naši već prepoznatljivi printevi i boje, razigrana je i vesela i mislim da će biti hit među trendsetterima. Za sâm vizual kampanje i ovoga se puta pobrinuo naš dugogodišnji suradnik Šime Eškinja, a vjerujem da će ova kampanja naići na oduševljenje i ženske publike, zahvaljujući Julianu“, izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i vlasnica brenda Hippy Garden.
Za make-up Juliana Ardleya na snimanju kampanje bila je zadužena Mathilde Hadouk, dok je asistentica fotografa bila Duska Durie. Kolekcija je ekskluzivno dostupna u novom dućanu u Zračnoj luci Zagreb te na webshopu Hippy Gardena.