24 dana luksuznih iznenađenja: otvorili smo najljepše adventske kalendare u 2024.
Ove godine poželjet ćete da Božić nikad ne dođe, poručuju iz L’Occitanea, a mi se slažemo s njima nakon što smo zavirili u njihov adventski kalenda...
Neven Radović, frizer bogatih i slavnih, svoj je frizerski san realizirao u Americi frizirajući dame s A liste američkog javnog života – Anne Wintour, Lynde Carter, Molly Simms, Clare Danes, itd. Ovaj skromni Karlovčanin, zlatnih ruku, zaradi i po 4.500 USD po frizuri. „Znam da je luksuz to što radim, ali ja kupim skupu haljinu i odjenem je svega jednom, a frizuru koju ti savršeno napraviš nosim tjednima. Čak više ne moram imati nekog da me svakodnevno fenira, mogu to i sama. To je za mene luksuz.“ citirao je Radović svoju klijenticu, inače, iznimno uspješnu poslovnu ženu.
Pod voditeljskom palicom Steve Pavlovića, poznatog slovenskog frizera, na Festivalu su se predstavile i zvijezde iz regije koje već desetljećima strastveno njeguju privlačnost kroz individualnost u kosi – Elvir Bajrić iz Sarajeva, Dražen Crnadak iz Zagreba, Dušan Ličina iz Beograda, Ivica Pavlačić iz Karlovca, Duško Radević Bajlo iz Kotora, Željko Samardžija iz Banja Luke, Joško Tafra iz Omiša, Tomaž Turk iz Ljubljane, te Ivan Vukčević iz Podgorice.
Vođeni različitim inspiracijama, publici znani, stručni timovi predstavili su svoje kreativne kolekcije. Indola tim sa svojom Stretstyle kolekcijom dočarao je trend gradskih ulica i stvarne mode, a njihov atraktivan show dodatno je začinio i glazbeni nastup Bojana Jambrošića. Subrina Professional tim predstavio je žensku kolekciju frizura, nadahnutu plesom, Project Dance, te mušku The Knot, inspiriranu nordijskim ribarima.
Uvijek tajanstven ZGAT Academy team predstavio je Beam project, kolekciju temeljenu na kreativnom korištenju svjetla i boje koja jedinstvenim spojem svjetlosne i glazbene čarolije, uz kombinaciju krojeva, boja, tekstura i pokreta, kreira nadrealni svijet elegantnih, dinamičnih i pomalo futurističkih oblika. Iznimno ‘ozbiljna’, ali nadasve kreativna kolekcija, Serious game, u režiji Davines tima spojila je prijateljstvo, razumijevanje, kreativnost i strast istraživanja, te je prožeta spontanim stvaranjem kompatibilnosti između boja i oblika.
Kolekcija IDEA Academy team-a pod nazivom Aqua predstavila je vodu koja nije samo esencija života, već njezino tekuće stanje ima morfološku sposobnost preuzimanja različitih oblika i vizualnih formi, reflektirajući tako obrise boja i formi koje ispunjava.
Ove je godine publiku posebno oduševila ‘barbershop’ kultura koja postaje pravi hit i u regiji, jer i muška publika, kroz brijačnice, dobiva svoje oaze mira gdje se, u sebi prilagođenom ambijentu, mogu opustiti i dobiti zasluženu uslugu njege kose, brade i/ili brkova. Naime, odlazak u brijačnicu nije samo trend, to je stav pravih džentlemena koji imaju sposobnost dati sebi, ali i okolini, zasluženu pažnju. Stručni show The Barbers, zajednički projekt tri zagrebačka salona – Cookie Haira, Salona i Polypusa, te prvog hrvatskog barbershop kozmetičkog brenda Kapetan Brko, prikazao je specifične tehnike brijanja i šišanja, predstavivši filozofiju suvremenih brijačnica. Green Deco tim pod vodstvom, Matije Ptića, prezentirao je na Look&Learn seminaru duh starih brijačnica i kulturu redovitog uređivanja muškaraca kroz moderne trendove muškog šišanja, ali i uređivanja.
Vizualno atraktivan program ovogodišnjeg Festivala bio je nadopunjen i poslovno usmjerenim seminarima na kojima su, između ostalih, nastupili i Alan Austin-Smith, najutjecajniji britanski savjetnik za razvoj poslovanja u frizerskim salonima, Aleksandra Oparov, frizer i NLP leadership stručnjak, itd.
Festival je otvoren 27. ožujka izložbom suvremene hrvatske modne fotografije, pod nazivom Prodaja snova, koja je kroz fotografiju pokazala simbiozu frizerske i modne industrije. Selektorica je Sandra Vitaljić, a autori zastupljeni na izložbi bili su Mare Milin, Ivana Vučić, Marko Grubišić, Mladen Šarić, Bruna Kazinoti, Romano Decker i Dejan Kutić, te Sanja Bistričić.