Svjetski top-model zaštitno je lice nove muške kolekcije zagrebačke dizajnerice Saše Maksimiljanović

by | 19 lipnja, 2020

Dizajnerica Saša Maksimiljanović po prvi put predstavlja kampanju za mušku kolekciju svojeg brenda MAKS. Iako već nekoliko godina uspješno izbacuje i muške kolekcije, po prvi put nastala je i popratna kampanja za aktualnu sezonu, proljeće-ljeto 2020. A kad je nešto prvi put, onda neka je i bombastično, pa je tako zaštitno lice kampanje „The Last men on Earth“, koju potpisuje Šime Eškinja, svjetski top-model Bruno Santos, inače poznat kao jedini model u modnom svijetu koji je u jednoj sezoni bio zaštitno lice čak dvije velike modne kuće, Versace i Armani.

Na svjetskoj modnoj sceni ime Bruno Santos iznimno je dobro poznato i cijenjeno. Prvi brazilski muški top model u svojoj je karijeri krasio mnoge kampanje, editorijale svjetskih modnih časopisa te naslovnice istih. Jedan je od top 10 muških top-modela svih vremena, a osim što je istovremeno bio zaštitno lice i Versacea i Armanija, snimio je i svjetske kampanje za Calvin Klein, Guess, H&M, Oscar de la Renta, L’Oréal, izlazio u editorijalima časopisa Vogue, GQ, V Magazine, Spoon, Men’s Health, Cosmopolitan, Elle i mnogih drugih, te nosio revije brendova Dolce Gabbana, Iceberg, Armani, Ralph Lauren i drugih svjetskih modnih kuća.

Nakon poziranja pred objektivima Petera Lindbergha, Stephena Meisela, Patricka Demarcheliera, Annie Leibovitz te mnogih drugih vrhunskih svjetskih modnih fotografa, Bruni je ovo prva suradnja s najpoznatijim hrvatskim modnim fotografom Šimom Eškinjom. Inspiracija za kampanju bila je apokalipsa danas u kojoj je Bruno izvrsno utjelovio Šiminu viziju zadnjeg čovjeka na svijetu. Kampanja je snimanja u Marbelli, gdje Bruno živi i radi, a samu lokaciju u kojoj se ističe pustoš, nenaseljeno područje s palmama u zalazak sunca, predložio je sam Bruno. Kako bi dobio apokaliptični prizvuk koristeći kontra svijetlo i meke sjene, Šime je odlučio snimati u sam zalazak sunca te na taj način idealno predstaviti najnovije modele MAKS men kolekcije.

Svake godine izbacujem po dvije muške kolekcije, a ovaj put odlučila sam da je vrijeme i za prvu mušku kampanju. Kao i do sada, kampanju je osmislio dugogodišnji suradnik i prijatelj Šime Eškinja, a iznimno sam počašćena da je upravo Bruno Santos zaštitno lice te kampanje. Bruno u ovoj našoj modnoj priči nije bio samo vrhunski profesionalac i top-model koji glumi i pozira nego i fenomenalan domaćin meni i Šimi u Marbelli, u kojoj već godinama živi. Brend Maks već je gotovo 50 godina prisutan na hrvatskoj modnoj sceni i iznimno sam ponosna da prvu mušku kampanju predstavljamo s takvim svjetskim imenom“, objasnila je Saša Maksimiljanović.

Ova MAKS men kolekcija naslanja se na dosadašnje ženske kolekcije, te se u njoj isprepliću crna i bijela boja. Sašin potpis i avangardna estetika prožimaju se kroz svaki model izrađen od prirodnih, prozračnih materijala idealnih za nadolazeće vruće ljeto. Različitost materijala, borba krojeva, idealan sklad bijelih laganih materijala i crnih kompaktnih tkanina samo su neke od odlika ove Sašine modne igre namijenjene apokaliptičnom, pomalo mističnom MAKS muškarcu.

Nova Maks men kolekcija trenutno je u prodaji u dućanu Hysteria u Teslinoj 9 u Zagrebu, u Super Si u Beogradu, AvecNono u Zürichu, te na londonskom webshopu Erebusstyle.com, a ubrzo i na prodajnim mjestima u Ateni i Americi.